Skip to main content

Goedemorgen,

ik probeer een echt mens aan de telefoon te krijgen maar dat is me tot nu toe nog niet gelukt. Via apps en de website zijn al mijn apparaten van jullie al een aantal keer doorgemeten en oke bevonden. Nu kreeg ik op de website de suggestie een servicemonteur te laten komen voor eigen kosten.

Voor ik overga tot overstappen naar een andere provider probeer ik het op deze plek. Mijn wifi valt meerdere keren per dag uit. Televisie werkt ook niet naar behoren (youtube valt uit, terugkijken kan vaak niet, televisiegids wordt niet geladen, etc).

Kan dit alles verholpen worden?

Alvast bedankt, Sanne Dresmé

Goedemiddag @SanneDresme en welkom hier op het KPN forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden maar het is natuurlijk balen dat je zoveel problemen ervaart dus goed dat je dit kenbaar maakt. Voor direct contact kun je ook altijd bellen met het gratis nummer 0800 0402; spreek dan in dat je graag met een medewerker wenst te spreken en dan krijg je een echt mens aan de lijn! Uiteraard gaan we er alles aan doen om deze problemen voor je te verhelpen. Laten we beginnen met de Wi-Fi. Je geeft aan dat deze meerdere keren per dag wegvalt en ik weet uit eigen ervaring hoe irritant dat is. Mijn eerste advies zou zijn om eens aan de slag te gaan met de KPN Wi-Fi Manager. Dit is een tool die bij jou thuis de kwaliteit van de Wi-Fi in kaart kan brengen en op basis daarvan verbeteringen door zal voeren. Mocht dat niet afdoende zijn dan zal er een gratis oplossing worden aangeboden in de vorm van KPN Experia Wi-Fi. Dit zijn versterkers die je bekabeld dient aan te sluiten op de Experia Box en in de regel zorgt dit voor de gewenste verbetering. Wat betreft de tv; zou je de tv ontvanger eens een zogenaamde software reset te willen geven? Hoe je dat doet, zie je hier (bij stap 2). Mocht dat allemaal niet tot het gewenste resultaat leiden dan duik ik er graag verder voor je in. Zou je dan je forumprofiel in kunnen vullen zodat ik je klantdossier er eens bij kan pakken? Alvast bedankt!


Hoi @SanneDresme , ik heb niks meer van je gehoord maar ben benieuwd naar de stand van zaken! Heb je nog iets gehad aan de informatie uit mijn vorige bericht?


Hai, ik ben gelijk gaan bellen. Al die tests op afstand… nu verkouden, hopelijk volgende week een monteur.

Dank voor je antwoord, Sanne


Fijn om te lezen en graag gedaan @SanneDresme :) Mocht je mijn hulp nog nodig hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag van je!


Reageer