Ik heb via KPN overal in huis een prima verbinding.
Voor een Camera in mijn schuur ( ca. 12 meter van het huis) heb ik WIFI-bereik nodig.
Wat is de beste prijs/kwaliteit oplossing?
Beantwoord
WIFI in mijn schuur, hoe leg ik dat aan?
Beste antwoord door Anonymous
Hallo @Merties ,
ik had nog een 3-delige set van de kabelboer waar ik eerst klant was en die werkt perfect.
Het beste kun je een set nemen van een goed merk, Devolo of TP-Link bijvoorbeeld, neem dan een set met ingebouwde dual-band wifi en ingebouwd stopcontact, zodat je geen stopcontact kwijt raakt en met ingebouwd minimaal 1 LAN-aansluiting. Dus geen troep van de Action of Kruidvat bijvoorbeeld.
Bij voorkeur rechtstreeks op een (geaard) stopcontact aansluiten. Is dat toevallig een dubbel stopcontact dan bij installatie het andere nog vrije stopcontact niet meer gebruiken i.v.m. mogelijke signaalvervuiling.
Succes.☺️
Bekijk origineelik had nog een 3-delige set van de kabelboer waar ik eerst klant was en die werkt perfect.
Het beste kun je een set nemen van een goed merk, Devolo of TP-Link bijvoorbeeld, neem dan een set met ingebouwde dual-band wifi en ingebouwd stopcontact, zodat je geen stopcontact kwijt raakt en met ingebouwd minimaal 1 LAN-aansluiting. Dus geen troep van de Action of Kruidvat bijvoorbeeld.
Bij voorkeur rechtstreeks op een (geaard) stopcontact aansluiten. Is dat toevallig een dubbel stopcontact dan bij installatie het andere nog vrije stopcontact niet meer gebruiken i.v.m. mogelijke signaalvervuiling.
Succes.☺️
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.