Skip to main content

Allen, weet iemand of de driver voor de V10A is gewijzigd sinds gisteren?

Ik bemerk nu dat de WiFi en WPS gewoon aan blijft staan terwijl ik beide heb uitgeschakeld. Ook bemerk ik dat er maar 1 gast  WiFi SSID Kan invoeren. Eerst waren er dat er twee, 1 voor 2.GHz en 1 voor 5 GHz. 
 

Tevens bemerk ik dat er nu ineens een separate WiFi log is.

Deze wijziging is niet oké KPN.

Gaarne de vorige driver software terugplaatsen. Die was veilig.

Deze is niet veilig genoeg.

 

Daarbij kan in helaas niet de foto uploaden welke aangeeft dat de WiFi actief is, terwijl deze is uitgeschakeld.

Hallo @JKE72 er wordt door KPN op dit moment inderdaad een nieuwe versie van de firmware van de v10A  verspreid, kennelijk was jij afgelopen nacht aan de beurt.

Lees er meer over in dit topic

 


Denk je dat het handig is om je SSID en wachtwoord in je post te tonen?


Ten eerste is het onderwerp totaal omgedraaid. WiFi is bij mij aan, terwijl ik de WiFi heb uitgeschakeld. (admin: aangepast)

dit is een downgrade vwb de productveiligheid en geen upgrade.

Ik stel voor dat de oude firmware opnieuw wordt geïnstalleerd op mijn router totdat de nieuwe echt goed functioneert. Blijkbaar is het functioneel testen niet voldoende getest. Oftewel de FAT test is niet goed geborgd.

 

note: met betrekking tot de opmerking van Ernst-Jan… als je denkt dat ik de ssid hetzelfde zou houden… Gelukkig kan je die snel veranderen… ;)

 


Hallo @JKE72 

Ik zie dat SSID Broadcast Visible op Off staat. Dit schakelt de WiFi niet uit, maar maakt hem alleen onzichtbaar. De WiFi kan je helemaal uitschakelen door de WPS knop aan de zijkant 15 sec. ingedrukt te houden.


Sinds de nieuwe firmware blijft de radio van beide gastnetwerken bij mij aan staan, alhoewel ik de WiFi via 15 seconden volledig dacht te hebben uitgeschakeld, dus nog steeds uit te zenden. Het ssid wordt dan niet uitgezonden.

 

 Geachte monteurs van de KPN, gaarne actie om de software Zo te installeren en te implementeren dat de WiFi volledig uit staat! Dank u.

 

Dit zijn fouten in de nieuwe firmware.

 

Admin: bericht verplaatst naar je eigen topic