Skip to main content

Wifi kanaal veranderen

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

??????????????????????????


Hi @yohannes, begrijp ik goed dat je graag een ander wifi kanaal in wilt stellen? Je kunt dit doen via de servicetool voor het aanpassen van het wifi kanaal of door de Wifimanager te doorlopen :relaxed:


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!


Hi, ik wil graag het wifi kanaal handmatig veranderen van mijn wifi experia kastjes. Helaas lukt dat niet via de service tool omdat ik een telfort abo heb met experia v10 modem. Het wifi op het modemmmodem is uitgeschakeld. Krijg wel contact via kpn thuis app maar kan geen kanaal wijzigen.iemand een idee?


Nu heb ik op het modem wifi auto veranderd in kanaal 4. Daarna heb ik de wifi experia een reset gegeven en zet deze alles op kanaal 1. Kanaal 1 is echter overvol. Hoe krijg ik het voor elkaar dat de experia mijn voorkeur overneemt?


Volgens mij kan je dat aanpassen als je inlogt in de experia wifi's.


Is het gelukt! Via de thuis app eerst kijken welke experia wifi de primary is, dan inloggen op de ip met ww wat onder de experia wifi staat, dan kanaal veranderen.