Hoi allemaal, ik weet hoe ik de wifi naam moet wijzigen. en dit is al de tweede keer nadat KPN een update naar mijn experia box heeft gestuurd dat mijn wifinaam veranderd is

Mijn belangrijkste wifi is de 2.4 GHz, die had de naam wifios bijvoorbeeld. de 5GHz kwam later, dus noemde we die hier wifios 5GHz.
zie hier het iritante gedoe waarbij KPN dus in jullie wijsheid de gegevens van mijn bestaande 2.4GHz wifi wegpleuren en de naam van de 5GHz kopieren. dit is niet hoe ze stonden en ook niet hoe ik het wil hebben.
2 vragen: Kunnen jullie dit de eerst volgende keer beter testen en deze instellingen beter overnemen?
vraag2: Als ik een eigen modem/router neem, niet via jullie extra kosten abbo, maar gewoon een eigen modem instaleer, werkt mijn vaste telefoon dan nog? ik neem aan dat ik SIP gegevens nodig heb voor het nieuwe apparaat en een wachtwoord moet laten genereren https://www.kpn.com/service/eigen-apparatuur 20220163_KPN_VastBellen_Specificaties_v20220127.pdf spreekt over VLANs, die moet ik ook instellen denk ik. wij hebben geen IPTV, want stom kastje terwijl mijn tv dat prima zelf zou kunnen. vraag 2b zou zijn, IPTV kijken via mn smart tv?