Skip to main content

Ik ben van budget overgestapt naar kpn want dat zou beter moeten zijn.

Resultaat is nu dat ik problemen heb met het aansturen van mijn buitenverlichting. En het ergste is dat ik op de eerste verdieping geen tv kan kijken via kpn app, krijg sneeuw te zien.

Voorheen met budget geen enkel probleem gehad en door het hele huis goede wifi zonder versterkers of wat dan ook. Ook de wifi manager kan mij niet verder helpen.

Heeft iemand tips waar ik naar kan kijken, ik ben niet zo internet technisch aangelegd.

Sneeuw? Dan staat je tv niet op het juiste hdmi kanaal. 

Dat je buitenverlichting geen verbinding maakt, kan liggen aan dat ze niet om kunnen gaan met de 2,4/5ghz mix. Oplossing is een 2,4ghz netwerk opzetten bij extra wifi.


Even correctie, sneeuwbeelden krijg ik als ik de xbox app open en youtube. Soms heb ik wel geluid. De tv app geeft zwart beeld nu. Gaat ook niet dmv hdmi maar wifi.


Hoi @Battie, welkom op het forum! Eerst even tv. Gaat het om tv kijken via de TV+ Box?  Hoe is deze aangesloten op je televisie? En hoe is hij verbonden met je modem? Ook belangrijk: welk modem heb je van ons gekregen?

 

En voor de buitenverlichting, deze draait op wifi begrijp ik. Wat is het merk en type ervan? 

Wil de buitenverlichting helemaal niet meer verbinden met wifi? Of verbind het wel maar kun je ze dan niet bereiken?

In het eerste geval, bekijk dan toch het artikel dat Dennis al linkte: 

De kans is dan vrij groot dat de buitenverlichting graag specifiek een 2,4 GHz netwerk wil.

 

Als het om het bereik gaat, staat je modem nu op dezelfde plek als bij Budget? Heb je ook aanvullende wifipunten in gebruik?