Skip to main content

Ik heb sinds een week geen wifi meer, als ik kpn bel dan krijg ik een computer die een reset doet. 

Na de reset doet de wifi het weer, maar als ik uit mn werk kom of uit mn bed kom is de wifi er weer uit.

Ik heb een experia v10a modem sinds juni 2020.

Ik heb al wat gegoogeld en sinds december 2018 blijken dezelfde problemen zich al voor te doen. Dus vind het raar dat dit apparaat nog geleverd word. Maar waarschijnlijk hebben jullie na 2 jaar wel een passende oplossing gevonden.

Als ik kpn bel krijg ik ook nooit iemand te spreken alleen maar de computer.

Mijn lampen en thermostaat gaat allemaal over de wifi dus erg lastig als je geen wifi hebt, donker in huis en 17 graden, wat een armoe.

Heeft iemand een oplossing voor het wifi probleem?

Admin: topic verplaatst naar juiste board
titel aangepast voor betere vindbaarheid van vraag

 

Heeft u versterkers? 


Heeft u versterkers? 

Nee die heb ik niet, afgelopen half jaar ook niet nodig gehad, alle apparaten staan ook binnen 3 meter van de modem


Blijven de bekabeld aangesloten apparaten het wel doen?


Ik heb al wat gegoogeld en sinds december 2018 blijken dezelfde problemen zich al voor te doen. Dus vind het raar dat dit apparaat nog geleverd word.

Dat is onzin. Als je gaat googlen vindt altijd van alles over allerlei problemen. Alles wat je vinden wil, dat is te vinden. De v10a staat bij vele 1000en huishoudens gewoon prima zn werk te doen. WiFi werkt normaal gesproken gewoon goed.


Hallo @JGL83, leuk dat je de KPN Community hebt gevonden, welkom op het forum :)

Heel vervelend dat je apparaten steeds worden ontkoppeld van de wifi. Dat is dan een zeer onaangenaam koude en donkere binnenkomst :( 
Welke slimme thermostaat en lampen heb je thuis?