Skip to main content

Hallo wij zijn al een jaar bezig op goede wifi in huis te krijgen monteur is inmiddels 3 x geweest we hebben 5 wifi versterkers en het werkt nog niet 

Mijn contract is nu afgelopen en zag dat er bij een nieuw contract 2 super wifi  kunt krijgen ,maar dan moet ik eerst opzeggen en weer opnieuw aanmelden 

Dit is toch niet echt klantvriendelijk voor een trouwe kpn klant die al een jaar geen fatsoenlijke wifi heeft :cry:

moet ik dan toch  eens op zoek naar een andere provider ??

Als het u een jaar niet lukt om goed Wi-Fi in het hele huis te krijgen gaan die super wifi's u echt niet helpen. En een andere provider ook niet. Dan gaat er ergens anders iets goed fout. 


Je moet inderdaad opzeggen. Dan 6 maanden géén klant zijn bij KPN. En dan weer klant worden bij KPN.

Je hebt naar ik aanneem al de wifituner doorlopen. Wat was daar het resultaat?
https://www.kpn.com/beleef/internet/wifi-manager-wifi-verbeteren.htm

Wat hebben de KPN monteurs als reden gegeven voor de slechte wifi?

Heb je de gegevens op je profiel al ingevuld? Deze zijn zichtbaar voor de KPN-medewerkers, die vervolgens wellicht jou verder kunnen helpen.


@jlthkoch vertel er bij dat die aanbieding er dan vrijwel zeker niet meer is:wink:


Het probleem is het aanmelden van de versterkers 

Als ze aangemeld zijn doen ze het goed vervolgens na een dag of andere keer een uur zijn ze de instellingen weer kwijt monteur van kpn weet het ook niet meer 

 


Maar wat voor versterkers zijn het?


De zwarte kpn versterkers nu heb ik alle 5 de versterkers er af gehaald en de wifi is perfect als je in de buurt van de experia box blijft 


Het probleem is het aanmelden van de versterkers 

Als ze aangemeld zijn doen ze het goed vervolgens na een dag of andere keer een uur zijn ze de instellingen weer kwijt monteur van kpn weet het ook niet meer 

 

Nou ... lekker fijn ... ze hebben weer aan het forum zitten klooien...


Tja, die prutsers van Insided weer ....


Nadat ik de plaatjes weer verwijderd had werkte het nog niet :expressionless:


Maar goed... 2de poging ... eerst zonder plaatjes:

Het probleem is het aanmelden van de versterkers 

Als ze aangemeld zijn doen ze het goed vervolgens na een dag of andere keer een uur zijn ze de instellingen weer kwijt monteur van kpn weet het ook niet meer 

Als ze dan de instellingen weer kwijt zijn, dan zou je eens kunnen proberen om vanaf een bedraad aangesloten pc of laptop in te loggen op http://192.168.2.150

... plaatje ... :blush:

En dan kunt u hier handmatig de netwerknaam en wachtwword goed zetten.

En wat betreft de SuperWifi's: ze zien er anders uit, maar de software die erop staat is precies hetzelfde. De 2 schermafbeeldingen hierboven, dat ziet er bij de SuperWifi's exact hetzelfde uit. Dus deze info hebbende, bedenk even voor uzelf of SuperWifi's uw probleem op zouden lossen. En of het een investering van € 149 waard zou zijn.


Hoi @Rob888. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het maar niet lukt om een goede wifi in huis te krijgen. Ik zie in jouw dossier dat je meerdere keren contact hebt opgenomen met onze klantenservice. In het laatste gesprek werd er geadviseerd om alle versterkers weer aan te sluiten en daarna onze Wifi Manager te doorlopen om jouw wifi-kwaliteit bij jou thuis te checken en te verbeteren. Heb je  dit al gedaan? We hebben op het KPN Forum zelf een topic aangemaakt waarin tips staan om jouw wifi verbinding te verbeteren. Heb je een slechte verbinding op alle apparaten in huis? Zou je alle apparaten die wifi gebruiken eens willen uitzetten met uitzondering van de KPN Experiabox, versterker en het apparaat waar je jouw wifi verbinding wil/kan gaan testen? Wellicht is er een apparaat in huis die de boel verstoort.


Heb vanavond weer eens geprobeerd om de wifi versterker aan te melden wat goed lukte met de app van kpn 

Hij werkte ongeveer 30 minuten goed daarna valt de wifi uit of is zo traag dat de apparaten overgaan naar 4g en weer terug 

De versterker uit gezet en alles is weer goed

Ik ben er nu toch wel mee klaar als ook de kpn monteur er niet uitkomt dan moet het wel zeker aan de versterkers liggen 

Als ze niet met de experia box verbonden zijn werkt de wifi perfect .dan blijven we wel een beetje in de buurt van de experia box zitten .

Wel jammer van 5 wifi versterkers waar ik nu niets meer aan heb 😭

 


Wat vreemd dat de verbinding na een half uur wegvalt. Zou je de ExperiaBox willen resetten en daarna de Experia Wifi's willen loskoppelen en resetten? Nadat je dit hebt gedaan kan je het beste eerst 2 of 3 versterkers aansluiten. Zou je daarna alle opgeslagen draadloze netwerken op jouw toestel (smartphone, tablet of laptop) willen vergeten/verwijderen en opnieuw een verbinding willen maken met het wifi netwerk? Ik hoor graag van je of de wifi verbinding dan stabieler wordt. 


Wat vreemd dat de verbinding na een half uur wegvalt. Zou je de ExperiaBox willen resetten en daarna de Experia Wifi's willen loskoppelen en resetten? Nadat je dit hebt gedaan kan je het beste eerst 2 of 3 versterkers aansluiten. Zou je daarna alle opgeslagen draadloze netwerken op jouw toestel (smartphone, tablet of laptop) willen vergeten/verwijderen en opnieuw een verbinding willen maken met het wifi netwerk? Ik hoor graag van je of de wifi verbinding dan stabieler wordt. 

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Je kunt niets met inloggen op de versterkers?


Reageer