Skip to main content

Hoi mensen,

Wellicht is dit al een keer behandeld. Maar ik stel toch even de vraag aangezien ik weinig tijd heb. Ik heb een V10 thuis, ook 1 WiFi versterker (wit)  én 2 experia WiFi versterkers (zwart) 

Allen wil ik bedraad aansluiten op de V10. En ook 2,4 en 5 ghz afzonderlijk instellen. Ivm met apparatuur die enkel op 2,4 werkt. 
Is dit mogelijk? En zo ja… wat is de beste methode/volgorde van instellen. Alvast bedankt voor jullie hulp!! Gr, Edwin
 

 

V10 kan afzonderlijk omgaan met 2.4 en 5Ghz wifi en 5Ghz kan ook worden uitgezet. Echter zodra de wifi extenders worden aangesloten wordt de wifi van de V10 uitgezet omdat deze niet samenwerkt. 

Met de witte en de zwarte experia is het vervolgens niet mogelijk om de namen te scheiden of om selectief 5Ghz uit te zetten.

 

Waarschijnlijk niet de verklaring waar op gehoopt werd maar is wel de realiteit.


Op deze versterker ... 

... kun je de WiFi namen scheiden volgens mij. Weet niet zeker, maar dacht het wel. En deze heeft u toch?


Hoi @EdwinvdB, wat de heren zeggen klopt inderdaad. Via de zwarte Experia WiFi's kun je het niet scheiden. Op de witte vierkante kan het wel. Mocht je hier nog vragen hebben, dan horen wij dat graag.