Skip to main content

Goedemiddag, Ik heb begin november 1 Wifiversterker besteld (aanbieding van 79,-) maar kwam er na ontvangst achter dat dit alleen zin heeft als je er 2 neemt. Daarop besloot ik van de aankoop af te zien en heb na bellen met de KPN klantenservice en Ceva in Bleiswijk het pakket op 19 november 2020 retour gestuurd naar Postbus 135 in Bleiswijk. De KPN medewerker zei je kan binnen 14 dagen gewoon terugsturen en trekken we het recht. Aangezien er geen retoursticker in het pakket zat (wat blijkbaar had gemoeten), heb ik bij een Post-NL punt 7,95 verzendkosten betaald. 

Begin december werd het geld toch van mijn rekening afgeschreven. Daarop KPN klantenservice weer gebeld en die gaf aan: “Maak je geen zorgen, komt volgende maand goed.” Maar nu wordt er morgen (begin januari 2021) gewoon weer het volle abonnementsbedrag afgeschreven. 

Als ik de Trackingcode intyp dan geeft PostNL zelfs aan dat de bezorgtijd nog onbekend is. Het pakket is dus al sinds 19-11-2020 onderweg blijkbaar. Wat nu? 

Mvg

Peter

Goedemorgen @ForumPeet, welkom op het forum!
Helaas kunnen wij van de reguliere klantenservice deze bestellingen en retouren niet inzien. Dit loopt allemaal via onze logistieke partner Ceva.
Heb je daar al contact mee gehad? Zij zijn telefonisch bereikbaar op 070-301 39 88 op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur. 


Beste Thomas,

Jou collega’s van de klantenservice hebben hetzelfde meegedeeld en ik heb dat zeker al geprobeerd, maar Ceva geeft aan niets te kunnen doen zonder opdracht van KPN. Het retouradres is namelijk niet hetzelfde (Alphen AD Rijn?) als het adres waar het vandaan is gestuurd (Bleiswijk) Dus zij zeggen KPN moet een onderzoek starten. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met jullie klantenservice en de situatie uitgelegd en die heeft het nu bij de juiste afdeling neergelegd. Ik wacht dus in spanning af.


Ik ga er meteen even achteraan, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb mijn gegevens ingevuld in mijn profiel.

Bedankt voor de moeite Thomas en ik hoor het graag!

 


Ik zie in je dossier dat mijn telefonische collega dit gisteren doorgezet heeft. Ik ga er even achteraan. Zodra ik meer weet hoor je van me!

 


Goedemorgen @ForumPeet, heb je heel toevallig ook nog een track en tracenummer? Kun je deze toevoegen aan je profiel onder persoonlijke opmerkingen of in een privébericht als dat makkelijker is?


Goedemorgen @Thomas , ik heb de Trackingcode toegevoegd in mijn profiel bij opmerkingen. Op zich wordt je daar niet veel wijzer van. Het vreemde is dat het lijkt dat Post-NL het pakket nooit is afgeleverd...


Top! Ik geef het door bij mijn collega. Zodra ik meer weet kom ik bij je terug!


Bedankt voor je geduld @ForumPeet, mijn collega's hebben de vergoeding ingediend. Dit wordt op de eerstvolgende factuur in mindering gebracht. Dit is het bedrag van de wifiversterker en de retourkosten.


Bedankt voor de service!