Skip to main content

Maandag zijn er twee wifi versterkers naar de Albert Heijn verzonden hier om de hoek. De versterkers zouden 5 januari binnen zijn om op te halen. Ik heb niets meer gehoord, geen SMS ontvangen. Wat te doen en waar zijn de versterkers blijven steken? 

Hoi @joseb1974, welkom op het forum! Sorry voor mijn late reactie.
Is het inmiddels al gelukt de wifiversterkers op te halen of heb je al bericht gehad?  Ik krijg meerdere berichten dat de verzend sms niet verzonden blijkt te zijn maar na een week bij een servicepunt komen ze ook al weer retour. Als ze er dinsdag al lagen zijn ze dus mogelijk al retour.

Eigenlijk kun je hier het beste even over bellen met 0800-0402 omdat je daar direct reactie hebt. Als ze nog niet retour zijn kunnen ze je dat daar meteen vertellen, als ze al wel retour zijn kunnen mijn collega's daar meteen nieuwe voor je aanvragen.
Een reactie via deze route kan helaas soms even duren. Excuses daarvoor!  Als ze al retour zijn of de haast is niet groot kijk ik natuurlijk graag even mee. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?