Skip to main content

Enkele weken geleden op aanraden van de KPN Wifi manager twee WIFI versterkers laten opsturen.
Ik kreeg een SMS dat de versterkers onderweg waren en er nog een SMS zou komen wanneer het pakket afgeleverd was bij het PostNL afleverpunt. De laatste SMS heb ik nooit mogen ontvangen, en toen ik uiteindelijk langs ging was het pakket er niet.

Wanneer ik nu een nieuwe aanvraag doe krijg ik de melding:
 

Je hebt de omruilactie al gestart.

Controleer de inbox '********@********.***' voor verdere instructies. Geen mail ontvangen? Controleer dan eerst je SPAM-folder

Wat kan ik doen om de versterkers opnieuw te laten opsturen?

Hallo @BBBBBBBBBB

Ik zie dat je nieuw bent op het Forum, welkom!
Wat ik begrijp is dat je wil weten hoe je alsnog aan de Wifi versterkers kan komen.
Ik kan 2 opties bieden. Je kan natuurlijk contact met ons opnemen via de chat of telefoon (0800-0402).
Of je zou je profiel kunnen aanvullen. Dan kan ik even met je meekijken.

Ik hoor graag van je.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders weet je ons te vinden!

Hoi @Laura_ ,

Ik heb iemand gesproken op 0800-0402. Die ging het even bij een andere afdeling vragen en zei ‘ik ben zo terug’. Na 25 minuten wachten heb ik het opgegeven. Zou jij kunnen kijken wat je voor mij kunt doen? Ik heb mijn profiel aangevuld met NAW gegevens.

Ik heb geen idee wat de status nu is.

Alvast bedankt
 


@BBBBBBBBBB excuses voor de vreselijk late reactie! Ik zie dat er inmiddels Experia Wifi's opgestuurd zijn. Werkt alles nu naar tevredenheid?