Skip to main content

Goedemorgen, inmiddels hebben we 3 lange gesprekken met prima medewerkers van KPN gehad. De laatste 3 kwartier lang. Onze modem is Experiabox V10 A. We hebben een eensgezinds tussen woning en glasvezel. Box staat op de begane grond. Mijn kantoor is op de eerste verdieping en op zolder de slaapkamer. Alles is gemeten en uit en aan gedaan en de medewerker heeft de wifi begane grond naar rond de 200 kunnen resetten. Op de eerste verdieping lukt het niet. Ik kan niet meer werken daar. Teams meetings lopen vast en de snelheid is ver onder het normale volgens de medewerker. Op zolder is het nog erger we hebben daar een 1 gemeten en kan er niets!  Na het lange gesprek kregen we de link naar de Wifi Manager maar dat gaat niet 10 keer geprobeerd. Moedeloos zijn we ervan. Toen weer gebeld, weer heel correct geholpen maar nu het advies om het via dit forum te melden of een klacht. Volgens uw collega's hebben we een WiFi versterker nodig. Help ons aub want we zijn al jaren bij KPN zonder klachten maar nu is het erg frustrerend. 

Waarom gaat de link naar de WiFi manager niet? Wat lukt er niet aan? Welke foutmelding krijgt u?


Hoi, we kunnen geen meting doen, de manager knalt eruit steeds. Alleen beneden naast de modum lukt het nu wel


Zijn er mogelijkheden om op de eerste en tweede verdieping bekabelde Wi-Fi punten te plaatsen? Die Wi-Fi punten krijg je gratis als de wifimanager het doet.  Maar als je geen kabels heb of wil dan heeft de Wi-Fi manager weinig zin.


Hoi, we kunnen geen meting doen, de manager knalt eruit steeds. Alleen beneden naast de modum lukt het nu wel

De manager reset de Experiabox. Dan heeft u gedurende 1 of enkele minuten geen WiFi. Geduld hebben, dat komt als het goed is weer terug.


Resetten hebben we al gedaan met iemand van KPN. Hoe kom ik aan een gratis WIFI versterker want op deze manier heb ik niets aan deze Modem. Ik moet thuiswerken op de eerste verdieping en eerst ging het wel???


@Warsah, is het nog gelukt de wifimanager te doorlopen? Ook niet dichterbij je experiabox?
Als deze het nodig acht zal hij de wifiversterkers ook gratis aanbieden. 


Niks geholpen op zolder helemaal geen WiFi :pensive:


Ah dat is balen, wat is de uitkomst van de wifimanager?
In principe kun je deze altijd het beste uitvoeren op een plek waar je nog wel wifi hebt maar deze duidelijk slechter is dan elders in huis. Hij zou dan wel een oplossing aan moeten bieden!


Hier precies hetzelfde probleem, ben al vanaf 12 februari aan het bellen met kpn. Maar aangezien de wifi manager het niet doet kunnen ze geen wifi versterkers aanbieden.

Ik baal er flink van, krijg verschillende medewerkers en overal een ander verhaal.

De modem is al eens ge reset, maar dit heeft ook niet gewerkt.