Skip to main content

Hallo ,

Ik heb een samsung A21s en mijn wifisnelheid blijft continu op 2.4ghz staan en springt nooit op 5ghz.

Hoe kan dat ....heb nieuwe sim kaart bij kpn winkel gekregen en het werkt nog niet…

Kan iemand vertellen wat er mss mis is 

Mvg A.

 

Welke Experia Box heb je?

Heb je naast de Experia Box ook nog Experia WiFi's, "super"WiFi's of andere wifi accesspoints?

Zo ja, welke?


We hebben de v10 en 2 experiawifi versterkers


Dan ben ik bang dat jouw Samsung A21 slachtoffer is van de slecht functionerende bandsteering functionaliteit van de Experia WiFi's. Helaas is hier ook niets aan te doen zolang KPN het niet mogelijk maakt om de namen (SSID's) van de 2.4GHz en 5GHz verschillend van elkaar te maken. Ik vind het ronduit belachelijk dat dergelijke issues nu al meer dan een jaar spelen en er door KPN nog steeds niets aan gedaan lijkt te zijn.

Met alle respect KPN, maar bij mij komt er echt geen router en/of accesspoints van KPN meer in.


In de kpn winkel geweest en hebben andere sim kaart dr in gedaan als dat nog niet hielp moet ik terug konen en dan moest ik mijn nieuwe mobiel 4 weken oud opsturen en dan keken ze dr na of dr wat kapot was ...en jij geeft mij dit antwoord raar he !!!!


Een simkaart heeft niets met WiFi te maken. Een laptop heeft toch ook geen simkaart? En toch kan die gebruik maken van WiFi.

Die telefoon hoef je niet op te sturen hoor. Want daar mankeert helemaal niets aan. 


Oke ...maar Nick83 wat denk jij wat er is 

 


Geef de KPN ook antwoord op mijn vraag weet iemand dat....in dit forum


Mijn bandsteering staat uit moet dat ....bij de v10


Mijn bandsteering staat uit moet dat ....bij de v10

Op de V10 hoort de wifi zelfs helemaal uit te staan.


Oke de bandsteering ook uit

 


Oke de bandsteering ook uit

Nee, de hele wifi van de V10 behoort uit te staan als er Experia WiFi's gebruikt worden.


Wjb wat je eerder al vertelde over de bandsteering ga ik bij kon fff neerleggen wat moet ik anders....als ik mobiel opnieuw opstart staathij even op 5ghz


...als ik mobiel opnieuw opstart staathij even op 5ghz

Precies, en even later is hij weer verbonden met 2.4GHz. Dat bedoel ik nu met die slecht functionerende bandsteering en geloof me, je bent absoluut niet de enige die tegen dit rampzalige fenomeen aanloopt. Vandaar dat ik ook enorm teleurgesteld ben in KPN en het gevoel krijg dat ze absoluut geen benul hebben van de consequenties van hun keuzen. Ik roep nu al maanden dat ze het mogelijk moeten maken de SSID's voor 2.4GHz en 5GHz onafhankelijk van elkaar in te kunnen stellen. Zolang ze dat niet doen en bandsteering niet goed functioneert zal deze ellende altijd blijven.