Skip to main content

Zojuist voor de 4e keer met de klantenservice aan de lijn gehangen om een nieuwe installatie die niet goed werkt... de KPN agent Tess kwam niet met oplossingen; wederom een monteur die ik moest betalen voor iets wat vanaf dag 1 niet werkt. Ook de lijn eenzijdig verbreken, gemaakte afspraken niet nakomen en verantwoordelijkheden afschuiven naar andere collega's. Het is allemaal zo slecht…van het kastje naar de muur (het paase krokodil gevoel)….

KPN, ik weet het even niet meer.. inmiddels 8 uur aan de lijn gehangen en geen steek verder…

wellicht kan iemand mij bellen, die het wel begrijpt..

 

Hoi @Pieter de Ruijter, welkom op het forum. Jammer te horen dat het zo moeizaam gaat. Wat is er precies aan de hand dat niet goed werkt? Als je daarnaast ook je forumprofiel zou willen invullen, dan kunnen we samen verder kijken.


Je hebt nog niet weer gereageerd, @Pieter de Ruijter. Dan ga ik ervan uit dat je via andere weg geholpen bent. Als ik toch nog iets voor je kan doen hoor ik het graag.


Hallo Erik, 

dank voor je bericht.. ben nog steeds woest helaas… monteur is geweest en wederom zonder oplossing vertrokken. klantenservice heeft me nu opgeschaald naar casemanagement die binnen 72 zullen bellen, en daar wacht ik nu nog op.. mocht jij hierin iets kunnen versnellen, graag! 


Jammer dit te horen, Pieter 😞 Als het bij casemanagement ligt kan ik waarschijnlijk inhoudelijk niet heel veel toevoegen. Ben je inmiddels gebeld? Zo niet, dan kan ik daar wel even naar kijken. Vul in dat geval je forumprofiel in, want zonder gegevens kan ik niets opzoeken.


Lang leve AI, automatisering en ‘the computer says NO”. 

Wanneer zijn organisaties gestopt met denken?