Skip to main content
Antwoord

woonveilig camara neemt niet op.

• February 10, 2020
  • 5 reacties
  • 217 keer bekeken

goedemiddag,

sinds 2 weken heb een v10 router. Alleen blokkeert mijn router nu de opnames van mijn camera. live meekijken doet die wel alleen opnemen doet die niet. nu heb ik contact gehad met woonveilig alleen hun zeggen dat mijn router op poort 21 blokkeert.  iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen?

met vriendelijker groet,

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @riobon, welkom op het KPN Forum! Het klinkt alsof je port forwarding nog in moet stellen in je V10 om dit werkend te krijgen. @wjb heeft hier een topic over geschreven. Hier staat in principe alles wat je nodig hebt om jouw camera werkend te krijgen met de V10

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • February 10, 2020

U heeft een abonnement bij woonveilig waarvoor u netjes iedere maand betaald? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2020

ja zeker nick.  mijn router was kapot en ik heb een nieuwe gehad en nu blokkeert die ?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2020

Hoi @riobon, welkom op het KPN Forum! Het klinkt alsof je port forwarding nog in moet stellen in je V10 om dit werkend te krijgen. @wjb heeft hier een topic over geschreven. Hier staat in principe alles wat je nodig hebt om jouw camera werkend te krijgen met de V10

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2020

Hoi Thomas,

het is inderdaad gelukt door de topic! 

bedankt