Skip to main content

Als ik op het knopje van wps aan de zijkant van de experiabox v10 druk hoort aan de voorkant een groen lampje te gaan knipperen bij wireless. Er gebeurt echter niets. Ik wil een draadloze printer koppelen maar dit wil dus niet. Heeft iemand dit ook al meegemaakt en wat kan ik er aan doen?

Hallo @Erwinbr houd je de WPS knop wel lang genoeg ingedrukt?

Dit staat in de online handleiding

  • Druk 2 tot 3 seconden op de WPS knop, totdat het lampje Wireless aan de voorkant gaat knipperen.
  • Vanaf nu heb je 2 minuten de tijd om een ander apparaat aan te sluiten.

Hoi ruud 

Ja meerdere pogingen zelfs tot 10  12 seconden maar er gebeurt niets


Kan je niet via het bedieningspaneel van de printer het wifinetwerk selecteren en wifinaam en wachtwoord invoeren? Dan heb je WPS niet nodig.

Of heb je soms wifiversterkers van KPN (ExperiaWiFi of SuperWiFi)?

Dan is de wifi op de Experia Box v10 uitgeschakeld en werkt WPS daar dus ook niet.

Voor de wifi en WPS moet je dan bij de wifiversterkers zijn.


Heb wel 2 experiawifi ga deze uitzetten en dan nog eens proberen.zal wel morgen worden aangezien dan internet er uit gaat en de rest van het gezin daar niet heel blij van word..

Alvast bedankt voor je reacties


Hallo @Erwinbr 

Uitzetten van de Experia WiFi zou ik niet doen. Je kan dan wel je printer met de Experia Box v10 verbinden, maar zodra je de Experia WiFi's weer aan zet gaat de wifi op de Box direct uit.

Ook de Experia WiFi heeft een WPS knop (aan de zijkant). Je kan proberen om daarmee je printer te koppelen. Kan de rest van het gezin blij :grinning: blijven.


Heb ik net gedaan en .. gelukt 

Werkt perfect

Bedankt


Heel mooi Erwin. Iedereen blij !

Bedankt voor de terugkoppeling.