Skip to main content

We wonen op ons huidig adres tot eind augustus, dan gaan we wonen in ons nieuwe huis waar morgen de zonnepanelen op komen 12 stuks opbrengst 3800kw. is het rendabel om meteen de panelen aan te laten sluiten.??? je moet toch een pakket van kpn nemen dat kost 45 euro per maand, de opbrengst van de panelen is ongeveer 50 euro per maand. ik twijfel wat is verstandiger,?? in augustus aan laten sluiten of nu meteen,????

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

 

Die zonnepanelen gaan ook stroom genereren zonder KPN aansluiting en dus is het uiteraard rendabel om die dingen vast aan het werk te zetten.

Een eventuele afrekening met de energieleverancier geschiedt als het goed is op basis van de registratie in de electriciteitsmeter, niet op basis van de getallen die aan de portal geleverd worden. Ik heb nog een "ouderwetse" draaischijf als electriciteitsmeter en het blijft een mooi gezicht als die op zonnige dagen achteruit draait.


Dus ik heb geen kpn nodig,  en kan via Vattenfall de opgevangen energie leveren.?

 


Dus ik heb geen kpn nodig,  en kan via Vattenfall de opgevangen energie leveren.?

Het enige dat je moet doen is jouw zonnepanelen aanmelden bij de netbeheerder.

Zie deze pagina.


Oké, bedankt voor de info. Morgen worden de p panelen geplaatst. Dan gaan ze het hopelijk aanmelden bij Vattenfall


Reageer