Skip to main content
Antwoord

Zonnepanelen en Sonos krijgen geen verbinding met nieuwe router

• April 9, 2025
  • 4 reacties
  • 71 keer bekeken

na installeren van de nieuwe router hebben de Sonos radio en de app van zonnepanelen geen verbinding meer

digitaal onderlegd ben ik zeer matig , hebben door monteur modem laten installeren.

heeft iemand raad?

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Ypk, niet zo handig dat meerdere apparaten nu geen verbinding meer hebben 😕

Zou je de vragen van ​@joey92 nog willen beantwoorden? Mochten ze via de wifi verbonden zijn, dan ben ik vooral benieuwd of de wifi inloggegevens hetzelfde zijn gebleven. Als dat niet het geval is, kan je zelf de oude inlognaam en wachtwoord weer terugzetten via onze online opties om de wifigegevens te wijzigen (klik!)

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • April 9, 2025

hoe zijn deze apparaten aangesloten? met een vaste netwerk kabel of via de wifi?

zijn de wifi gegevens van de nieuwe router hetzelfde gebleven of zijn deze veranderd?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2025

Hi ​@Ypk, niet zo handig dat meerdere apparaten nu geen verbinding meer hebben 😕

Zou je de vragen van ​@joey92 nog willen beantwoorden? Mochten ze via de wifi verbonden zijn, dan ben ik vooral benieuwd of de wifi inloggegevens hetzelfde zijn gebleven. Als dat niet het geval is, kan je zelf de oude inlognaam en wachtwoord weer terugzetten via onze online opties om de wifigegevens te wijzigen (klik!)

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • April 11, 2025

https://support.sonos.com/nl-nl/article/connect-sonos-to-a-new-router-or-wi-fi-network

Als die zonnepanelen geen verbinding maken met je Wifi-netwerk, dan produceert de omvormer een eigen wifi-signaal. Waarschijnlijk zit er ook een app bij en als je verbinding maakt met de SSID van de omvormer, dan kun je bij de  instellingen van de omvormer en via een menu de panelen verbinding laten maken met je eigen SSID. 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • April 15, 2025

Hoe staat het er nu voor ​@Ypk? We hebben geen reactie meer van je gezien en ik hoop dat dit inhoudt dat je geen verdere hulp nodig hebt! Mocht ik me daar in vergissen, dan horen we het uiteraard graag 🙂