Skip to main content

Hallo ik heb een oneplus Nord 5G.. ik heb nu ook een abonnement van kpn met 5G. Waarom kan ik geen 5G ontvangen op mijn telefoon en ook niet instellen?

 

Hey @Sanderpelkmans. Je bent niet de eerste die deze vraag stelt voor een OnePlus toestel. OnePlus is in bezit van de technische specificaties (waar de toestellen over moeten beschikken), om gebruik te kunnen maken van onze 5G frequentie. Deze info wordt doorgaans verwerkt in een software-update. Ik lees in dit topic dat iemand met een OnePlus T8 inmiddels gebruik kan maken van 5G. Staat er een toevallig een update bij jou klaar? 
Anders kun je altijd even informeren bij OnePlus, met de vraag wanneer je de update kunt verwachten. 


Sinds gisteren de update naar Android 11 geïnstalleerd en gedownload via Oxygen Updater.Die kan je in de PlayStore downloaden Prima 5G  VoLTE en bellen over wifi Zit allemaal in de update.Merk ook dat batterijverbruik beter is.

 


De oneplus werkt perfect op het kpn met. Waarom neemt kpn deze niet zelf in het ass.? Nu moet het via belsimpel.

Na altijd samsung s serie  te hebben gehad heb ik een oneplus nord. De nord is een toptoestel voor weinig. Kan aardig cpncureren met zelfs de s serie