Duidelijk,
Opzich is de combinatie prima mogelijk binnen de Galaxy range, maar er zijn wel wat hoepeltjes. Het probleem zit hem er in dat Wireless charging standaard als een “Premium” feature wordt gezien en dat het daarmee alleen in de S, Note en andere high-end series zitten.
Dat gezegd te hebben, als je creatief bent dan krijg je opeens net wat meer opties. Denk hierbij aan een 2de hands flagship dan kan je prima aan een dergelijk toestel komen, het enige probleem is dat net wat oudere telefoons dan ook weer wat minder updates krijgen.
Ik zat in deze category te kijken naar:
- De Galaxy S9 (Wordt nog volledig ondersteund)
- De S10e (Wordt langer volledig ondersteund), maar kost wat meer. (Tussen de 300 en 400USD via ebay). Maar via die route loop je wel wat meer risico.
Als ik zelf zou kiezen tussen de bovenste twee dan zou ik voor de S10e gaan in verband met de software support.
Anders kan je ook nog met de A51 creatief zijn door een QI charging adapter een te sluiten:
Zoals ik al eerder heb gezegd, het zijn wat hoepeltjes maar met een omweg is ‘t mogelijk met wat out of the box denken :)