Skip to main content
Antwoord

Aankoopbewijs kwijt

• April 23, 2019
  • 2 reacties
  • 1841 keer bekeken

Mijn telefoon is kapot en valt nog te repareren onder garantie, alleen heb ik hiervoor mijn bon nodig die ik kwijt ben geraakt. Kan ik nu alsnog mijn telefoon laten maken zonder die bon of is er een alternatief voor de bon?

Beste antwoord door Susan_

Goedenavond @Redouanb21, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Oh, lastig dat je de bon kwijt bent! Dat kan natuurlijk gebeuren, dus er is een alternatief. Wat ik kan doen is een vervangend aankoopbewijs maken, voor dit specifieke toestel. Hier heb ik wel heel wat gegevens voor nodig. Namelijk je naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), mobiel nummer en het IMEI-nummer van je toestel (en specificaties, kleur, geheugen..). Ik stuur je even een privébericht waar je op kan reageren met alle gevraagde gegevens 😉
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • April 23, 2019
Goedenavond @Redouanb21, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Oh, lastig dat je de bon kwijt bent! Dat kan natuurlijk gebeuren, dus er is een alternatief. Wat ik kan doen is een vervangend aankoopbewijs maken, voor dit specifieke toestel. Hier heb ik wel heel wat gegevens voor nodig. Namelijk je naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), mobiel nummer en het IMEI-nummer van je toestel (en specificaties, kleur, geheugen..). Ik stuur je even een privébericht waar je op kan reageren met alle gevraagde gegevens 😉

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • April 24, 2019
@Redouanb21 , bedankt voor je gegevens via het privébericht. Ik heb een vervangend aankoopbewijs via de mail opgestuurd 😉