Skip to main content

Goedemiddag ik heb de aankoopfacturen nodig van 2 toestellen waarvan mijn man en ik ons abonnement mee hebben verlengd

Goedenavond @Thyson!

Als je kiest voor een verlenging van een abonnement met toestel, dan zit het aankoopbewijs van het toestel als bijlage opgenomen bij het contract. Het contract sturen wij per e-mail en kun je downloaden in de persoonlijke bestelomgeving. Inloggen kan met het bestelnummer en postcode. 
Als jullie het contract zelf niet meer hebben en het downloaden lukt ook niet, dan kunnen jullie een kopie van het contract opvragen via onze klantenservice:

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Laat je weten of het gelukt is?