Skip to main content

Beste KPN,

Deze post  ik even hier daar KPN per email niet te bereiken is.( best gek voor een internet provider)

Krijg dus wederom de aanvraag ( airpods actie) terug...Contract en gegevens ingevuld die van jullie vandaan komen! Zijn dus schijnbaar niet goed?

Ruim 10 jaar klant, jullie kunnen met enkele muisklikken al mijn gegevens en contracten inzien.

Op de forems al gezien dat deze actie een onbegonnen zaak is! Ben er al weer klaar mee! Bij iedere verlenging ben ik duurder uit en kortingen worden er ook niet beter op!

Helpdesk is ook drama, al met al KPN moe aan het worden.

Verleng niets meer en denk er zwaar over na jullie al met al te verlaten.....Spijt van dat ik net een nieuw contract heb afgesloten voor 1 van mijn mobile abonnementen!
 

Mvg Marc van Overbeek

Allemaal succes met de actie! In mijn optiek een wassen neus! Formulier al meerdere malen ingevuld met de gegevens van mijn nieuwe kpn  contract ( iphone 12 ) maar word niet geaccepteerd daar deze niet volledig zijn. Hoedan? Hun eigen gegevens dus!!! Probeer dan maar te mailen maar ook dat kan dus niet….Rest dus hier te klagen maar die post is dus al verwijderd! Ruim 10 jaar klant met alles in 1 pakket en 4 mobiele contracten en je word dus gewoon genegeerd! Eens kijken hoe lang dit blijft staan...


Hier hetzelfde, ook klaar mee. Zojuist al 3 mobiele abonnementen beëndigt en tv en internet gaat er ook vandaag nog uit! Daarbij zijn alle overige aanbieders een stuk goedkoper en wel bereikbaar! Houdoe KPN!


Deze actie was een motivatie om een nieuw 2 jarig contract af te  sluiten met een Iphone 12….
Daar heb ik nu behoorlijk spijt van…..


Vandaag de daad bij het woord gevoegd en KPN opgezegd! Mijn nieuwe provider is goedkoper, kan ik mailen en bij de klantenservice kreeg ik gelijk iemand aan de lijn !! Daar word je vrolijk van 💪🏻