Skip to main content

Goedemiddag ik heb geen adapter erbij gekregen

 

*Admin: gegevens verborgen i.v.m. privacy

Hi @oriflamesweden, welkom hier. 

Zo te lezen gaat het hier om een nieuwe iPhone. Dan klopt dit, Apple levert geen adapters meer bij nieuwe toestellen. Ze gaan ervan uit dat klanten dit al in huis hebben. Wel krijg je en USB kabel erbij om je toestel op te laden. 

Laat het me weten, mocht je iets anders bedoelen. :relaxed:


Hoi Alex dit wist ik niet er zit een kabel bij voor snel op te laden dus dat gaat hem niet worden 

stel je voor je oplader is kapot ? Je koopt toch een nieuwe dus verwacht je ook een nieuwe adapter 

vreemd hoor 


Ook Samsung gaat er mee beginnen, de nieuwe S21 krijgt ook geen oplader meer mee.

En als de Europesche regelgeving doorgaat met zoals ze nu doen gaan ze er allemaal mee stoppen, goede ontwikkeling om veel van die goedkope gevaarlijke Ali exemplaren in de EU te krijgen.


Ook Samsung gaat er mee beginnen, de nieuwe S21 krijgt ook geen oplader meer mee.

En als de Europesche regelgeving doorgaat met zoals ze nu doen gaan ze er allemaal mee stoppen, goede ontwikkeling om veel van die goedkope gevaarlijke Ali exemplaren in de EU te krijgen.

:point_up_tone2:


Ook Samsung gaat er mee beginnen, de nieuwe S21 krijgt ook geen oplader meer mee.

En als de Europesche regelgeving doorgaat met zoals ze nu doen gaan ze er allemaal mee stoppen, goede ontwikkeling om veel van die goedkope gevaarlijke Ali exemplaren in de EU te krijgen.

Beste Doornekamp;

Jeetje zeg wat een verkoop dan. Sus je betaald 1100 euro maar een adapter kan er niet van af.

Ja en Ali rotzooi is zeer slecht…..ook slecht voor je telefoon. Bedankt voor je reactie Gr 


Dit noemen ze groen bezig zijn, E-Waste verminderen. iedereen heeft wel een adapter in huis is het uitgangspunt.

Dan zou ik zeggen, maak alle telefoons goed reparabel en ondersteun ze veel langer zodat ze langer mee kunnen, Apple is daar al redelijk goed mee, maar de Android is nog vaak te snel afgeschreven.

 


Apple levert idd geen adapters meer met de toestellen, ik heb zelf een adapter en een MagSafe oplader aangeschaft.

Overigens zitten in de nieuwe laptops ook aansluitingen voor de USB-c waar de meegeleverde kabel van Apple van is voorzien.