Skip to main content

Sinds gisteren wordt mijn mail niet meer gesynchroniseerd op mijn Samsung telefoon. Ik krijg de melding 'Kan account niet verifiëren. Er heeft zich een fout voorgedaan in de beveiligingsverbinding’ Volgens mij is er niets (handmatig) gewijzigd in de instellingen.

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

ik heb inderdaad ook ook dezelfde melding ontvangen vanmorgen.

dus ik volg even mee


Hoi @JIJD & @Ginke329, welkom hier. 

Dat is dus de exacte melding die je krijgt. Niet zo fijn. Welke app op de smartphone gebruik je precies? En om welke e-mailadressen gaat het? Kun je die toevoegen aan jullie forumprofiel? Hoor ik als jullie dat gedaan hebben. 

Webmail werkt nog wel gewoon toch? 


Ik ervaar ditzelfde probleem sinds vanochtend. Ik hoor graag wat ik eraan kan doen :)


Hier nog een met hetzelfde probleem, sinds gistermiddag geen synchronisatie meer met de Galaxy email app


Ik heb het probleem ook sinds gisteren.

Webmail werkt wel.

 


Bij mij ook het zelfde probleem 😒


Dit heeft mogelijk te maken met de webview app.

Update de alle apps via de Playstore.

 

https://tweakers.net/nieuws/179582/google-bevestigt-dat-android-apps-crashen-door-probleem-system-webview.html 


@HGD  Ik heb vanmorgen juist de app geüpdatet. Maakt geen verschil. Melding blijft.

 


Helaas, update  werkt niet.

 


@Bart_Z  Gedaan Bart

 


Telefoon net geupdate (samsung 9), nu ontvang ik ook geen mail meer?

kan account niet verifieren. webversie zie ik alles wel


Telefoon geüpdate en net als bij de mensen hier boven geen mail meer.


Ik weet niet wat er gebeurd is, maar ik ontvang weer mail.

 


My too!


Dit heeft mogelijk te maken met de webview app.

Update de alle apps via de Playstore.

https://tweakers.net/nieuws/179582/google-bevestigt-dat-android-apps-crashen-door-probleem-system-webview.html 

We zien op het moment geen problemen aan onze kant. Het lijkt toch echt te maken te hebben met de issues rondom de Android systeemapp System WebView. Dit is een systeemonderdeel die gebruikt wordt door andere apps om webcontent te kunnen laten zien in de app. Hierdoor kan de app waar je problemen mee hebt helemaal crashen, of alleen bepaalde delen niet laten zien/niet werkend hebben. Google heeft een update uitgebracht hiervoor. Controleer in de Play Store of je die kunt installeren. Dit is een update van System Webview naar versie 89.0.4389.105.

Als je automatische updates aan hebt staan, dan kan het zijn dat je deze update al automatisch hebt binnengekregen.