Skip to main content

Sinds anderhalve week is heel mijn agenda plots leeg. Ik heb de stappen op apple al gevolgd en de update gedaan maar niets heeft geholpen. Kan iemand mij helpen? Ik heb een iphone xr en de nieuwe update ios 13.3.1

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Dag @Ruthxo. Van harte welkom hier. Wat ontzettend balen dat je agenda leeg is na de laatste iOS-update. Je geeft aan dat je de stappen van Apple al hebt doorlopen. Doel je dan op dit stappenplan? Heb je ook al gecontroleerd of je de agenda's en herinneringen via iCloud.com bij ‘Instellingen’ > ‘Geavanceerd’ kunt herstellen? Ik lees graag wat je al hebt geprobeerd. Dan weten we waar we naar moeten kijken. 


Dag @Ruthxo. Van harte welkom hier. Wat ontzettend balen dat je agenda leeg is na de laatste iOS-update. Je geeft aan dat je de stappen van Apple al hebt doorlopen. Doel je dan op dit stappenplan? Heb je ook al gecontroleerd of je de agenda's en herinneringen via iCloud.com bij ‘Instellingen’ > ‘Geavanceerd’ kunt herstellen? Ik lees graag wat je al hebt geprobeerd. Dan weten we waar we naar moeten kijken. 

Ik bedoel inderdaad het stappenplan. Dat heb ik inderdaad al geprobeerd. Ook dit lukte niet. Hij is plots leeg, de mensen van apple wisten zich ook geen raad meer..


Ik vrees dat ik je hier ook niet mee kan helpen, @Ruthxo. Dit soort problemen vallen buiten onze ondersteuning. Ik denk natuurlijk graag mee en help waar ik dat kan, maar in dit geval heb ik te weinig verstand van Apple agenda's om je een oplossing aan te reiken. Ik denk dat je daarvoor echt bij Apple moet zijn. :disappointed:  


Reageer