Skip to main content

Vorige maand was ik van plan om over te stappen naar een andere provider. De medewerker die ik aan de telefoon had, had mij uiteindelijk weten te overtuigen om bij KPN te blijven. In het gesprek kwam ook de aanbieding van de Apple Airpods ter sprake. De medewerker gaf mij aan dat het niet nodig was om het direct aan te kopen, want met telefoon contract kon ik later alsnog aankopen via een formulier. De datum van aankoop was genoeg voor KPN om te zien dat de actie voor mij alsnog zou gelden. Gisteren met een andere medewerker van KPN gesproken, omdat ik de airpods nu wil kopen, maar de medewerker gaf aan dat ik net 1 dag telaat ben:( Ik vind het nu behoorlijk vervelend dat de 1e medewerker aangaf dat een einddatum niet gold en de 2e medewerker ineens aangeeft dat ik een dag te laat ben. Wat nu? Ik begrijp nu dat ik niet de juiste info had gekregen want anders had ik het bij wijze van spreken 2 weken geleden al aangeschaft en 1 dag te laat vind ik wel heel erg zuur om te horen. Ik hoop dat hier een oplossing voor is.


 

Welkom op ons Forum @airpods aanbieding. En excuses voor de late reactie. Het is helaas erg druk de laatste tijd. Mocht je nog niet via een andere weg geholpen zijn, dan help ik je hier alsnog graag verder.

Ik begrijp dat je net te laat was voor de aanbieding met de Airpods. Over welke aanbieding heb je het dan precies? Heb je misschien nog een linkje van een pagina? Ik vind het in ieder geval jammer dat mijn eerste collega niet duidelijk genoeg was over de looptijd van de aanbieding. Ik begrijp dat als dit wel duidelijk was geweest, je eerder had gehandeld. Aanbiedingen gelden inderdaad vaak maar voor een bepaalde tijd. Misschien had je in dit geval zelf ook naar de looptijd kunnen vragen of kunnen opzoeken tot wanneer je de aanvraag kon doen? Maar ik snap ook dat wanneer mijn collega vertelt dat dit altijd nog kan, je daar niet heel scherp op bent. Ik ben alleen bang dat ik niet veel meer voor je kan betekenen met betrekking tot de verlopen aanbieding. 

Voor de zekerheid ontvang ik wel graag je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant. Deze gegevens mag je aanvullen in je forumprofiel. Dan ga ik kijken of ik nog wat extra informatie terug kan vinden voor wat betreft het gesprek met mijn eerstgenoemde collega. 
 


Ik heb het formulier ingevuld maar nog geen reactie terug gehad. 


Als je je gegevens invult, dan kan ik kijken of ik hier nog iets over terug kan vinden. Welke actie was het verder precies? 


Hoi waar moet ik formulier invullen. Ik had van jou alleen een forum profiel gekregen en doe had ik al ingevuld.
 

het gaat om de aktie Apple airpods met €100 korting. Ik had de telefoon in september gekocht.

hoor graag van je


Klopt, het gaat om het forumprofiel. Ik zie dat je jouw naam in hebt gevuld, maar je mag daar ook nog jouw 06-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant toevoegen. Als je al die gegevens nog aanvult in jouw forumprofiel, dan kan ik je klantkaart opzoeken in mijn systeem.  

Laat even weten als het gelukt is! 


Het is gelukt! Hoor graag van je. Ondertussen zijn we al weer 2 weken verder🤔😬


Bedankt voor de gegevens! 

Ik heb direct in mijn systeem gekeken en alle notities doorgenomen. Helaas wordt hieruit niet duidelijk of de medewerker inderdaad aan heeft gegeven dat de besteldatum voor de AirPods niet uitmaakt. Dit maakt het voor mij heel lastig om nog iets voor je te kunnen betekenen hierin. Mijn collega heeft telefonisch ook aangegeven dat je helaas net te laat was en daardoor niks meer voor je kon doen. Natuurlijk snap ik dat het enorm zuur is dat je een dag te laat bent en dat je graag gebruik had willen maken van de actie, als je op tijd was geweest. Maar omdat de actie is afgelopen kan ik dit niet meer voor je regelen. 

Omdat ik je wel geloof en je frustraties ook goed begrijp, wil ik je tegemoet komen door een vergoeding aan te bieden van € 50,-. Dit bedrag wil ik je in mindering brengen op de factuur wanneer je ervoor kiest om alsnog de AirPods via onze website aan te schaffen. 

Ik snap dat dit niet is waar je op had gehoopt, maar ik hoop dat dit je toch een beetje helpt. Graag hoor ik van je of je hier gebruik van wil maken. 


Ik vind dit we heel erg zuur! De collega had het me door de telefoon aangegeven. Kunnen jullie geen gesprekken terug luisteren? Nu ben ik de dupe van de onkunde van een medewerker en krijg voor die onkunde 50€ compensatie! Dat ik net een dag te laat was maakt het voor mij helemaal extra zuur.

Ik hoop toch echt dat jullie meer voor me kunnen betekenen, al is het  omdat we al jaren klant zijn. 
Dit is niet tot jou persoonlijk gericht maar wel naar de organisatie. Hoor graag van jullie.


We kunnen helaas geen gesprekken opvragen @airpods aanbieding. Ik heb nog even overlegd met mijn collega, maar ook omdat er aan onze kant niets te vinden is over deze belofte maakt dat we je geen € 100,- kunnen geven, hoe zuur dat ook voor jou is. Ik begrijp heel goed dat dit als onrecht aanvoelt. Echter, normaal gesproken krijg je een volle 'nee’ te horen in dit soort gevallen. Dat heb je ook gemerkt aan de telefoon. Omdat ik je wel geloof, maar geen bewijs heb, wil ik je daarom nog € 50,- tegemoetkomen, maar daar houdt het echt voor mij op.

Ik hoop dat je begrijpt dat ik op deze manier je nog een beetje wil helpen. Maar meer kan ik helaas niet voor je betekenen in dit geval. 


Mijn aanbod staat nog steeds, mocht je nog geïnteresseerd zijn. Zo niet, dan houdt het voor mij hier op helaas. In dat geval sluit ik dit topic. 


Reageer