Skip to main content

Weet iemand hoe het werkt met de airpod actie?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ik heb vandaag het formulier ingevuld voor de airpods actie. Wanneer krijg ik hier bevestiging van? 


Hallo @Romi brouwer,

Als je een iPhone 11 hebt gekocht (tussen 7 september en 4 oktober), dan kun je deze registeren via deze link. Je dient daar een foto te maken van het IMEI nummer op de doos en deze bij te voegen in het formulier. Je betaald dan €79,00 voor de airpods. 


ja klopt dat heb ik gedaan maar hoe gaat dat dan daarna in zn werk?


ja klopt dat heb ik gedaan maar hoe gaat dat dan daarna in zn werk?@ChrisWissink 

 


ja klopt dat heb ik gedaan maar hoe gaat dat dan daarna in zn werk?

Als je geen bevestiging hebt gekregen kun je contact opnemen met kpn@consumercare.info. Zij gaan over deze actie en kunnen je meer vertellen of de aanvraag goed is binnengekomen. 


Hoi @Romi brouwer

Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @ChrisWissink je al van juiste antwoorden heeft voorzien, waarvoor hartelijk dank! :slight_smile: Alle verdere info over deze Airpods actie vind je hier


@Heine Ik heb net een mail gekregen dat er een nummer mist. Ik heb die nu bijgewerkt. Kan er gekeken of het ni wel klopt?


Ik heb deze mail gekregen en wacht nogsteeds op bevestiging. Weet iemand hoellang dit gaat duren? En wanneer ik een bevestiging ga krijgen?

 

Registratienummer: .... Beste ...., Bedankt voor de aanpassing op jouw registratie voor de KPN Apple Airpods promotie. Je registratienummer blijft hetzelfde, namelijk ....... Je deelname wordt nu opnieuw in behandeling genomen. Nadat je gegevens zijn gecontroleerd je van ons een nieuwe update. Met vriendelijke groet, KPN

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


kpn@consumercare.info Meerdere mails gestuurd maar word niet op gereageerd. Ontvang wel mails van die mail. Ik zou binnen 3 dagen bevestiging krijgen voor de airpod actie maar het duurt al 5 dagen hoe kan dit en waarom reageert er niemand op mijn mails?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Reageer