Skip to main content
Antwoord

AirPods actie

• October 6, 2020
  • 5 reacties
  • 237 keer bekeken

Ik heb in de actieperiode 13 juli t/m 16 Augustus 2020 een iPhone 11 gekocht met een 2-jarig abonnement. Het lukte mij niet om de AirPods te bestellen en nu val ik buiten het termijn. Zou ik deze alsnog met de korting kunnen bestellen? 

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @Diede Ten Brink, welkom hier. 

Ik kan mij de actie niet zo meer voor de geest halen. Je had toen echter beter gelijk contact kunnen opnemen. Omdat je nu buiten de termijn van kan ik dat niet meer meer met korting regelen. :(

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • October 12, 2020

Hoi @Diede Ten Brink, welkom hier. 

Ik kan mij de actie niet zo meer voor de geest halen. Je had toen echter beter gelijk contact kunnen opnemen. Omdat je nu buiten de termijn van kan ik dat niet meer meer met korting regelen. :(

• Nieuwkomer
  • November 5, 2020

Ik ben al jaren vaste klant, nu kan ik eind november eindelijk me abonnement verlengen en val ik net buiten de airpod aktie kan ik deze als nog krijgen?

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 5, 2020

Helaas niet, de actie geldt echt alleen binnen de termijn. :(

• Nieuwkomer
  • November 5, 2020

Ja natuurlijk, leuk voor de vaste klanten die jullie al jaren hebben en nooit met een actie mee kunnen doen.Tenzij ze overstappen naar een andere provider. Ik denk dat ik dat ook maar ga doen. Ik neem aan dat jullie ook vaste klanten willen houden in plaats van alleen te richten op nieuwe klanten.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • November 6, 2020

Ik snap dat je baalt dat je er buiten valt. Dat is erg ongelukkig. Maar ik kan de termijn niet verlengen helaas.