Skip to main content

Als ik op 4-11 een toestel bestel (koop/aanschaf) en deze word op 02-12 geleverd.

welke datum word er dan gehanteerd omtrent datum aanschaf??

 

dit i.v.m. het antwoord van de vriendjes van die lui die dit doen. dat ik het toestel dus niet op 4-11 of iig van 18/-10 t/m 8-11 heb gekocht

 

Hoi @joren112, goed dat je dit even checkt.
Alle klanten die tussen 16 oktober en 8 november 2020 een iPhone 12 of een iPhone 12 pro aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods. 
Het gaat er ons om dat het toestel binnen deze periode aangeschaft/ besteld is en dat de actie vóór 20 december 2020 geclaimd is via dit formulier. Ik hoop dat dit zo duidelijk is! 


@Shyrin_  ja ok maar ik upload een aankoopbon van een 12 pro. Gekocht (besteld) op 4-11 en dan zeggen ze nee is verkeerde periode. Jij moet aanmelden voor de 12 mini/ 12 pro Max actie. Gekocht tussen 8-11 en 6-12 .. dat was errug dom van hun


Hmm, dan hebben ze niet goed gekeken naar de periode en het formulier! Is het alsnog gelukt?


@Shyrin_ ja het is uiteindelijk nog gelukt. ik heb met een kpn’er gechat via de hulp en gevraagd om welke datum nou aanschaf datum is. hij vertelde mij dat dag van bestelling aanschafdatum is. hier screenshot van gemaakt en aan consumercare gemaild. ook met de vraag, hoe gaan jullie dit oplossen/goedmaken. helaas was hun reactie enkel:

Bedankt voor uw bericht.

Op basis van de door u meegestuurde informatie, hebben wij uw aanvraag goedgekeurd.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

 

valt mij een beetje errg tegen. geen oeps sorry wij hebben een fout gemaakt/excuses helemaal niks

 


Ik kan mij voorstellen dat je een uitgebreidere reactie had verwacht, dan dit. Voor deze actie hebben wij een aparte afdeling die alle aanvragen afhandelt en ook bij hen is het heel druk. Ik doe de aanname dat bij jouw eerste aanvraag niet goed gekeken is en helaas heb je er daardoor extra werk van gehad. Wat ik voor je doe, is je feedback en een link naar dit topic doorgeven: schiet jij weinig mee op, maar leren zij wel van! 

Ben blij om te lezen dat het nu wel geregeld is: dat is het belangrijkste! Helpt een excuses vanuit mij?


Ja excuus van jou is wel goed.. wat ik nog wel vervelend vond is het volgende: ik heb in de periode daarvoor met hun gecommuniceerd omtrent de mogelijkheid dat ik mijn toestel na 6december zou ontvangen. (Sluiting aanmeldtermijn) dat was geen probleem etc.. en dan krijg je een wat hierboven al gezegd is terug...


Gelukkig maar! Ik neem dit ook mee, @joren112! Er zijn 3 AirPods acties geweest met verschillende periodes en de periode om te claimen is voor alle AirPods acties verlengd tot 20 december 2020.