Skip to main content

Beste,

Ik heb het formulier ingevuld voor de AirPods actie met 100 euro korting. Deze heb ik vorige week zondag ingevuld. Ik heb wel een bevestiging gehad, maar krijg vervolgens op mijn vraag wat de status is nul komma nul reactie.

Is het allemaal wel goed gegaan?

Ik heb vorige week gebeld en de benodigde docs. aangeleverd. Niets meer van gehoord. Ik blijf dus niet aan het bellen. Ben er wel klaar mee.


Dank voor je reactie Sanne. Ik heb inderdaad betaald via de link. Dus als dat volgens jou voldoende is wacht ik af wat de levertijd gaat worden. 

Ben wel benieuwd wat de feedback op deze actie gaat opleveren; ik heb nog nooit zo’n ontmoedigingstactiek meegemaakt voor wat een leuke actie zou moeten zijn, gekoppeld aan iets positiefs als een nieuwe iPhone. Het tegenovergestelde is nu gebeurd (en ik zie verschillende verhalen op dit forum die dezelfde ervaringen hebben, ook in andere threads) 


@D van Galen Eerlijk gezegd, of er aan de huidige actie wat aangepast gaat worden betwijfel ik, gezien deze al bijna afgelopen is. Echter hoop ik dat ze de feedback bij eventuele volgende acties meenemen en maken ze het proces een stuk gebruiksvriendelijker. Inderdaad niet de bedoeling dat zoiets leuks zo ingewikkeld wordt, dus ik hoop dat het een volgende keer beter gaat. Hopelijk heb jij de Airpods binnen 4 weken in huis en kun je ze voor kerst in gebruik nemen. 🙂

@MMeyer69 Frustrerend dat het zo stroef gaat en ik snap ook dat je daar op zijn zachtst gezegd niet vrolijk van wordt. Als je het hier liever bij laat respecteer ik dat uiteraard, maar mocht je de Airpods toch graag met korting willen bel ze dan gerust nog een keer op. Ik hoop dat dit dan het laatste eind is en dat alles voor de Airpods daarna geregeld is. 


Het balletje ligt bij hun. Ik ben niet zo wanhopig dat ik perse die airpods wil hebben. Ik heb aan diverse acties in mijn leven bij diverse bedrijven meegedaan nergens werd ik zo behandeld en had ik binnen een normale termijn bericht en werd het netjes afgehandeld. Typisch KPN


Beste allemaal, gister zijn bij mij de AirPods binnengekomen! 


Hier ook een week geleden de aanvraag voor de airpod actie ingediend. Tot op heden nog steeds geen reactie of betaallink ontvangen! Jammer hoor :(

ook al een bericht gestuurd naar de genoemde afdeling in dit topic, maar geen reactie!


Goedendag,

 

Helaas heb ik dezelfde ervaring als menig ander. Op 14 november me aangemeld voor deze actie en buiten de registratie geen enkele reactie meer op mijn aanmelding (terwijl dit binnen drie werkdagen toegezegd wordt). Het telefoonnummer dat vermeld is, is niet bereikbaar wegens “een belplafond dat is bereikt". Op mails waarin ik de status opvraag wordt niet gereageerd.

 

Kortom de communicatie betreffende deze actie verloopt allesbehalve soepel.

Graag zie ik een gepaste afhandeling van deze actie tegemoet en hoop op een “customer care” waardige reactie.

 


Hallo,

Ik heb nnu hetzelfde probleem, formulier ingevuld, maar geen reactie. Het is zo lastig om uberhaupt een mederwerker te spreken, je krijgt altijd voorbeeld problemen of een bot.

Vind het maar een rare actie, zo te zien moet iedereen er zelf acteraan… Ik hoop dat ik er nog wat van ga horen, keek wel uit naar die airpods


==UPDATE ==

Vanmiddag heb ik een reactie op mijn mail gekregen en is mijn aanvraag goedgekeurd (na plaatsing van mijn bericht op dit forum). De reactie is op mijn mail van 25 november….. Even geduld dus.

Terloops werd ik geattendeerd dat in de voorwaarden staat dat (zie; https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0513/download/terms.pdf);

  • We verzenden de AirPods na afloop van de wettelijke zichttermijn (14 dagen na levering van het toestel).-
  • Als de klant zijn of haar aankoop annuleert binnen de annuleringstermijn (14 dagen na levering van de bestelling) dan kan de klant het geld van de AirPods terugkrijgen. We verzenden de AirPods dan niet.

Dat zegt volgens mij niets over de afhandeling van het verzoek om AirPods.

Enfin, een reactie is daar en ik wacht verder opvolging af.


Beste,

Ik heb het formulier ingevuld voor de AirPods actie met 100 euro korting. Deze heb ik vorige week zondag ingevuld. Ik heb wel een bevestiging g

Hoi @PanaromicTiger @Gudde @Twan T en @Airpods Actie! Logisch dat jullie op de hoogte gehouden willen worden. Ik heb de volgende informatie gevonden:

•De klant stuurt alle nodige bewijs op volgens het online beschreven proces
•De klant krijgt, na goedkeuring gegevens, een bevestigingsmail met een iDEALlink om de resterende €79,-te betalen.

Jullie hebben allen dus de bevestigingsmail binnen, staat hier geen iDeal link in? Zo niet, neem dan contact op via dit formulier. Dan kom je meteen bij de partij uit die deze actie verzorgt en ik ga er vanuit dat zij jullie van verdere informatie zullen voorzien. 🙂

Edit: Indien er geen reactie op het formulier komt, neem dan telefonisch contact op met deze afdeling. Ze zijn bereikbaar op 043-8800150 tijdens kantooruren (werkdagen tussen 9:00 17:00).

Beste@Kpn, ik heb mijn toestel nog niet binnen (en weet ook niet wanneer het geleverd wordt), dus kon/kan de vereiste stukken niet aanleveren. Wat nu?

 


Wat een verschrikkelijk omslachtig gedoe.

ik wordt weer van het kastje naar de muur gestuurd.

eerst meer dan een maand wachten op een iphone die binnen 10 dagen geleverd zou worden en nu weer dit gezeik met die airpods.

Meer dan een week wachten op een bevestiging van deelname met daarop het bericht dat het omslachtige formulier niet correct is ingevuld.

 

weer opnieuw geprobeerd en vervolgens weer niet goed.

chat geopend met KPN.

die verwijzen je weer door.

mail gestuurd en bij geen reactie maar weer bellen.

TOP ACTIE KPN

Alle gegevens zijn bekend.

 

 

 


Afgelopen zondag 29 november heb ik een Apple 12 mini besteld met een verlenging van 2 jaar. Hier zat een actie bij om met een reductie van 100 euro Apple iPods te kunnen bestellen. Tot op heden nog geen reactie gehad, zelfs geen bevestiging. Alle formulieren (veel) in het webformulier gedownload en elektronische ingestuurd. Allemaal verplichte velden. Op zich al vreemd dat ik al de gegevens dien op te geven omdat KPN alle gegevens gewoon heeft; je hebt bessteld, je telefoonnummer is bekend, het IMAI nummer etc. Je wilt tenslotte een iPhone incl. alle toebehoren en dat bestel je bij een betrouwbare partij, dat denk je. 

Met de AirPods is dat een ander verhaal blijkt. Vandaag gechat met klantenservice en wordt je tot mijn verbazing gestuurd naar een derde partij. Ik bestel toch bij KPN, en kies dit toestel omdat ik de AirPods er ook bij wil tegen een blackfriday prijs.? De derde partij is niet thuis en als ik alle reacties lees is deze partij totaal niet betrouwbaar. Hoe kan het dat een gerespecteerde provider, KPN,  in zee gaat met een onbetrouwbare organisaties die zich niet houdt aan afspraken. Nu moet ik zelf gaan leuren bij een derde partij om asjeblieft gebruik te kunnen maken van een actie.

Graag de bemiddeling over nemen en als KPN organisatie je verantwoordelijk voelen voor acties die je op een site plaats en waar klanten gebruik van willen maken. 


-


Hallo @Rene van Veenhuizen 

Je moet even beter kijken. € 147,93 Excl BTW met 21% daar bovenop kom je op € 179,00  :yum:

De afbeelding die je toont komt van de KPN Zakelijk webshop

Jouw opmerking “actie voorbij, prijzen gaan omlaag” klopt dus niet.


Helaas geen update meer vernomen sinds eind vorige maand (30 november 2020).

Dat KPN de afhandeling van een dergelijke promo-actie uitbesteedt, vind ik prima.

Helaas maakt dat ik ontevreden ben over afhandeling en dat schaadt vooral KPN zelf.

 

Ik sluit me derhalve aan bij de post van Emma Nicolijn met het dringende verzoek aan KPN de regie terug te nemen.

Afgelopen zondag 29 november heb ik een Apple 12 mini besteld met een verlenging van 2 jaar. Hier zat een actie bij om met een reductie van 100 euro Apple iPods te kunnen bestellen. Tot op heden nog geen reactie gehad, zelfs geen bevestiging. Alle formulieren (veel) in het webformulier gedownload en elektronische ingestuurd. Allemaal verplichte velden. Op zich al vreemd dat ik al de gegevens dien op te geven omdat KPN alle gegevens gewoon heeft; je hebt bessteld, je telefoonnummer is bekend, het IMAI nummer etc. Je wilt tenslotte een iPhone incl. alle toebehoren en dat bestel je bij een betrouwbare partij, dat denk je. 

Met de AirPods is dat een ander verhaal blijkt. Vandaag gechat met klantenservice en wordt je tot mijn verbazing gestuurd naar een derde partij. Ik bestel toch bij KPN, en kies dit toestel omdat ik de AirPods er ook bij wil tegen een blackfriday prijs.? De derde partij is niet thuis en als ik alle reacties lees is deze partij totaal niet betrouwbaar. Hoe kan het dat een gerespecteerde provider, KPN,  in zee gaat met een onbetrouwbare organisaties die zich niet houdt aan afspraken. Nu moet ik zelf gaan leuren bij een derde partij om asjeblieft gebruik te kunnen maken van een actie.

Graag de bemiddeling over nemen en als KPN organisatie je verantwoordelijk voelen voor acties die je op een site plaats en waar klanten gebruik van willen maken. 

 

 

 


== UPDATE ==

De Airpods zijn binnen (23-01-2021).

Een traject van 3 maanden doorlopen met als uiteindelijk resultaat levering AirPods.

Bedankt voor de levering. Een vlotte afhandeling van een dergelijke actie zou ik in het vervolg zeer op prijs stellen.


Bedankt voor je terugkoppeling Dick. We nemen deze dingen zeker weten mee voor in de toekomst!