Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb 11 november een Iphone 12 Pro Max besteld.

Op de site staat nu nog steeds de aanbieding van € 100 korting op de AirPods, maar daar staat bij dat deze actie geldig is tot en met 8 november (wat al bijna een week geleden is).

Deze: https://shop.kpn.com/mobiel/accessoires/apple/apple-airpods/white/

 

Dat is een beetje mensen blij maken met een dode mus.

Ik zag de geldigheid overigens pas toen ik mijn telefoon, en diverse combi-abonnementen al had besteld en ik de Airrpods wilde bestellen.

 

Bovendien kreeg ik bij de bestelling van mijn telefoon een email waarin wordt aangegeven dat er € 100 korting is op het aankopen van AirPods bij de aankoop van een Iphone Pro. Ook daar wordt dan weer doorverwezen naar dezelfde pagina als hierboven.

 

Er is in het verleden vaker een aanbieding op deze Airpods gedaan, dus het is niet alsof dit een éénmalig iets was.

 

Ik wil graag alsnog gebruik maken van deze aanbieding en hoor dan ook graag hoe ik dit voor elkaar krijg.

 

Ik neem aan dat de datum gewoon verkeerd op de site staat. Er wordt immers zowel op de site als in de email naar verwezen.

 

Ik hoop dat dit niet gelijk de 1e teleurstelling wordt van een nieuwe klant.

 

Met vriendelijke groet,

F. Hofmans

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid​​

Hi @FHofmans, goed dat je even aan de bel trekt over deze actie, ik zie dat de bestelpagina van de AirPods verwijst naar het formulier voor de actie van de iPhone 12 en 12 Pro. Die 2 modellen zijn eerder in de verkoop gegaan en hadden zodoende een ‘eigen’ actie voor de AirPods.

Nu loopt er een nieuwe actie met de 12 Mini en 12 Pro Max, je hoeft gelukkig dus niet teleurgesteld te zijn!

Jij kunt als je je toestel ontvangen hebt gebruik maken van de iPhone 12 Pro Max Airpods actie :slight_smile: Het is overigens van belang om je contract bij te voegen als je het formulier invult, dan wordt je aanvraag direct goedgekeurd. (Dit wordt niet superduidelijk aangegeven, vandaar dat ik het er direct even bij zeg :wink: )


Hoi Maja,

Dank je voor je snelle reactie.

Goed dat het inderdaad een foutje is. Ik zag dat de link op de pagina van de Pro Max al gefixt was.

Ik heb alles ingevuld en opgestuurd.

Ik ben benieuwd :)


Helemaal top dat het is gelukt om alles in te vullen @FHofmans!

Alvast veel plezier met je AirPods :blush:


Ik heb nu exact hetzelfde als @FHofmans, besteld met het idee dat ik de Airpods ga bestellen, gezien het mij een leuke actie leek.

 

Nu kan ik het niet bestellen en baal ik ervan en dat omdat ik een factuurdatum/leverdatum heb van 25 november. Ik heb eerder dan 25 nov besteld. Nu wil ik gebruik maken van de actie en is dat niet mogelijk via het formulier.https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0513

 

Kunnen jullie mij helpen, want ik baal hier enorm van @Maja_ 

 

Alvast bedankt!

 

 


Hi @MSR Finance, wat flauw dat er een andere datum dan de besteldatum op je contract staat :slight_frown: Zou je jouw situatie per mail kenbaar willen maken via kpn@consumercare.info en daar zowel je contract als je bestelbevestiging bij mee willen sturen? Dan kunnen ze zien dat je bestelling wél binnen de actieperiode is geplaatst en kan je aanvraag alsnog in behandeling worden genomen :slight_smile:


Hoi KPN,

ik heb de iPhone 12 Pro Max besteld op 21 nov, op dat moment liep de actie met korting op de AirPods tot 22 nov. Ik heb echter mijn telefoon pas een paar weken later nu mogen ontvangen.

Ondanks dat ik blij ben dat ik mijn telefoon nu heb is de actie voorbij. Ik kon op het moment van bestelling niet de volledige informatie invullen (gezien ik daarvoor de telefoon in handen had moeten hebben). Ik heb daarover ook toentertijd een bericht gestuurd naar de klantenservice, echter geen reactie ontvangen.

ik probeer het dus nog op deze manier. Wat is voor mij de oplossing, want gevoelsmatig heb ik gezien de besteldatum, maar lange levertijd telefoon, wel recht op de actie van AirPods.

 

groet

 

edit: antwoord gelezen en ben geholpen


Heb sinds het ontvangen van mijn mail met het registratienummer niets meer gehoord d.d. 08/12/2020, heb tot 3 maal een herinnering gestuurd om een reactie te ontvangen naar:  kpn@consumercare.info

nog steeds geen reactie. 
 

hoor graag wat er mis gaat


Hi @Yoeril, we zien dat je aanvraag goed binnen is gekomen maar er lijken nog wat gegevens te missen. Heel kwalijk dat je tot 3 keer toe geen reactie ontvangen hebt, zo weet je natuurlijk niet wat de bedoeling is :slight_frown: Zou je jouw volledige contract (dus de hele PDF)  willen mailen naar kpn@consumercare.info? Daar staat alle informatie op die ze nodig hebben om je aanvraag in behandeling te kunnen nemen. Mocht je na een aantal dagen nog steeds niets gehoord hebben, dan mag je dat hier kenbaar maken zodat ik me er mee kan gaan bemoeien :wink:


Ik heb ook deelgenomen aan deze actie en word gewoon glashard afgewezen op actievoorwaarden van een andere actie.


Hi @Maurice85, als ik je gegevens bekijk zie ik dat je op 17 november hebt besteld, en dat je nieuwe contract begin december in is gegaan. Het lijkt er op dat ze denken dat je pas in december hebt besteld, wat inderdaad buiten de actieperiode valt. 

Zou je de bestelbevestiging die je hebt ontvangen nadat je de bestelling hebt geplaatst willen mailen naar kpn@consumercare.info? Daar staat de juiste besteldatum op! Via de volg mijn bestelling- pagina kan je de bestelbevestiging downloaden, mocht je hem niet meer in de mail hebben.


Hi @Maurice85, als ik je gegevens bekijk zie ik dat je op 17 november hebt besteld, en dat je nieuwe contract begin december in is gegaan. Het lijkt er op dat ze denken dat je pas in december hebt besteld, wat inderdaad buiten de actieperiode valt. 

Zou je de bestelbevestiging die je hebt ontvangen nadat je de bestelling hebt geplaatst willen mailen naar kpn@consumercare.info? Daar staat de juiste besteldatum op! Via de volg mijn bestelling- pagina kan je de bestelbevestiging downloaden, mocht je hem niet meer in de mail hebben.

Dat klopt niet helemaal want ze wijzen me af op de actietermijn van de eerdere actie; https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0492 met data tussen 16 oktober en 8 november 2020, maar ik zal ze een mail sturen.


Dat is bijzonder inderdaad, je hebt het formulier van een andere actie ingevuld :wink: Het gaat vast goedkomen nadat je er een nieuwe mail aan hebt gewijd en mocht dat niet het geval zijn, laat het hier dan even weten. Dan ga ik me er mee bemoeien :slight_smile:


Dat is bijzonder inderdaad, je hebt het formulier van een andere actie ingevuld :wink: Het gaat vast goedkomen nadat je er een nieuwe mail aan hebt gewijd en mocht dat niet het geval zijn, laat het hier dan even weten. Dan ga ik me er mee bemoeien :slight_smile:

Fijn dat er in ieder geval een reactie komt. Ik ben het verder niet eens met je opmerking. Ik heb het juiste formulier ingevuld en hier ook een bevestiging over gekregen dus sorry maar deze reactie vind ik zeer ongepast.


Te belachelijk voor woorden dat ik me moet gaan verdedigen omdat de schuld in mijn schoenen wordt geschoven.

 

Dus niet hè.

 

https://promo.deskservices.nl/nl-nl/20-0513

 


Ik geef jou juist gelijk, je hebt het formulier ingevuld van de de 0513 actie dus het is vreemd dat ze je afwijzen op basis van de 0492 actie!


Ik geef jou juist gelijk, je hebt het formulier ingevuld van de de 0513 actie dus het is vreemd dat ze je afwijzen op basis van de 0492 actie!

Excuus ik begreep je reactie verkeerd.


Excuus aanvaard, kan gebeuren :wink: