Skip to main content

Idem voor mij. Ook niks ontvangen en vlak voor vakantie speciaal mobiel aangeschaft voor deze actie ipv pro telefoon. In de actietijd aangeschaft zodat ik mijn dochter met haar verjaardag eindelijk airpods kon geven.Deelname formulier kan ik nergens meer terugvinden Net terug van vakantie en nog geen mails met info over de airpods bestelling en aanschaf. Ik ga direct weer bellen morgen.

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @NMMA, welkom op het forum! Acties als deze worden vanuit de fabrikant georganiseerd, om er dan gebruik van te maken moet je aan twee voorwaarden voldoen:

  • binnen de actieperiode een van de deelnemende toestellen aanschaffen
  • binnen de registratieperiode je aanmelden via het deelnameformulier van de actie 

Je geeft niet aan welk toestel je hebt gekocht, en wanneer. Dus ik kan niet direct iets zeggen over wat bovenstaande termijnen zijn/waren. Als je dit alsnog zou willen aangeven, dan kijk ik wat ik aan informatie voor je heb, en of je nog kunt deelnemen aan de actie. Vul daarbij dan ook, voor de zekerheid, je forumprofiel in.


Ik heb het in de actie periode gekocht en ook het deelname formulier ingevuld. Ik ben al jaren zakelijke klant en ontvang facturen die op mijn bedrijfsnaam staan en heb ook in het verleden al diverse keren met KPN gebeld om uiteindelijk alles op zakelijk te hebben staan. Ik word momenteel van kastje naar de muur gestuurd door zakelijk en consumentenservice van KPN en ben hier behoorlijk gefrustreerd over geworden. Heel vaak gebeld ook en nog steeds geen airpods terwijl ik zakelijke klant ben en deze telefoon juist heb aangeschaft vanwege de airpods actie. Om moe van te worden!

 


Ik vermoed dat de fout intern zit bij KPN. Ik heb jaren geleden alles al op zakelijk gezet.

 


Het is me nu duidelijk hoe het gelopen is met overzetten. U kunt deze zaak/onderwerp afsluiten. Ik koop wel nieuwe airpods in de winkel. Dank voor de reacties.

 


In het verleden is zakelijk omgezet naar consument en dat kwam door een constructie die mijn vriend had afgesloten voor het gezin. Ik ontvang nog wel facturen op mijn bedrijfsnaam.