Skip to main content

Ik heb mijn abonnement in december 2030 verlengt en gekozen voor de Iphone 12. Volgens mij heb ik dan recht op een jaar gratis Apple TV+. Apple geeft aan dat je dit 3 maanden na aankoop van oa. Een Iphone nog kan activeren. Maar hoe..? Kan iemand mij vertellen hoe ik de procedure is..? Heb ik van KPN een actiecode nodig..? Ik kan bij Apple Inloggen met mijn AppleID, maar hier schiet ik voor het gratis jaarabonnement Apple TV+ niet veel mee op..

 

Thnx for responding! 

Als het goed is ziet u dit bij Instellingen, klik op uw naam/foto, dan Abonnementen. Daar zou het moeten staan.


Hallo @Maximoff ,

Standaard krijg je een nieuwe Apple bestelling een jaar Apple tv+ abonnement, behalve bij KPN.

Dus je kunt wel stoppen met zoeken naar een actiecode. 


Hallo @Maximoff ,

Standaard krijg je een nieuwe Apple bestelling een jaar Apple tv+ abonnement, behalve bij KPN.

Dus je kunt wel stoppen met zoeken naar een actiecode. 

Die heb ik wel gehad hoor. Toestel in november gekocht, in december geleverd. Met een jaar abonnement Apple TV+


Ok, dan is dat nu beter geregeld dan een tijdje terug.


De koppeling nieuwe IPhone en openen AppleTV+ met gratis jaarabonnement is bij mij in ieder geval misgegaan. Tot dusver noggeen work-around of oplossing. Spijtig genoeg. 


Jammer @Maximoff :slight_frown:

Heb jij nog een idee waar dit aan zou kunnen liggen @Maurice85? Zelf heb ik geen Apple apparatuur dus ik kan er weinig zinnigs over zeggen :grimacing:


In het begin stond hier een melding.


En sowieso is het bij mij hier zichtbaar.


 

Er staat een maand maar dat is het standaard abonnement wat geselecteerd staat op de volgende pagina, als ik daar naartoe ga staat wat het huidige abonnement is.

 

 


Volgens mij wordt dat abonnement door Apple automatisch toegevoegd als je de nieuwe telefoon aan hetzelfde Apple account koppelt als de Apple TV. Ik heb nooit iets hoeven te activeren of iets dergelijks.


Thanks aardige luitjes, maar bij mijn Apple ID in de Iphone12 staat geen AppleTV+ abonnement koppeling. Bij de installatie van een nieuwe  iPad op YouTube zag ik een melding bij het voor het eerst opstarten van de AppleTV app, dat er een gratis abonnement geactiveerd kon worden. Kennelijk heeft KPN iPhone toestellen die deze koppeling niet hebben. Dit zou namelijk bij het installeren van een nieuwe Iphone12 automatisch moeten werken als je het toestel koppelt met een AppleID. Mijn AppleID kan alleen een betaald AppleTV+ account aanmaken. Best raar.. en ook best wel een beetje balen..

Thanks voor jullie hulp.. So far..


Volgens mij wordt dat abonnement door Apple automatisch toegevoegd als je de nieuwe telefoon aan hetzelfde Apple account koppelt als de Apple TV. Ik heb nooit iets hoeven te activeren of iets dergelijks.

Volgens mij klopt dit helemaal. Alleen mijn iPhone 12 van KPN wordt door Apple dus vermoedelijk niet gezien als een toestel wat in aanmerking komt voor een AppleTV+ jaarabonnement. 

 

Thanks!