groet
Karin
..
*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
de verwezen pagina had ik zelf ook gevonden en ben aan de hand daarvan aan de slag gegaan. Echter lukt het niet omdat ik de optie “mobiel netwerk” niet eens te zien krijg ik mijn watch instellingen .
Ik kan het dus nergens instellen of aanzetten..
dan moet er een E-Sim in zitten en dat is niet het geval..
Helaas!!
Bedankt voor het meedenken hoor!
Volg.
Weten jullie inmiddels of een e Sim te verkrijgen is voor mijn Watch 5?
Dat duurt al zo lang dat KPN, de beste provider van nl, embedded Sim nog niet heeft. Snap het niet, T Mobile en een dochter my van KPN hebben het al tijdje. Wat is de reden van het grote KPN om zooo lang te wachten. Pff
Dat duurt al zo lang dat KPN, de beste provider van nl, embedded Sim nog niet heeft. Snap het niet, T Mobile en een dochter my van KPN hebben het al tijdje. Wat is de reden van het grote KPN om zooo lang te wachten. Pff
Er is nog geen enkele aanbieder in Nederland die eSim voor de Apple Watch aanbiedt en het is ook maar de vraag of en zo ja wanneer dat gaat komen.
Let op, de eSim op een Apple watch zou op het abonnement van de telefoon moeten meeliften (hetzelfde nummer) en dat is voor de meeste providers een brug te ver. KPN zal vast wel eens met de ondersteuning van eSim komen voor telefoons, maar dat wil absoluut niet zeggen dat daarmee ook een soort van "duo-eSim" voor de Apple watch beschikbaar zal komen.
Dank voor je snelle reactie . Ik weet dat het in andere landen wel het mogelijk is. Als het een geld kwestie is waarom vraagt KPN dan geen extra geld . Voor mijn 2e sim kaart in mijn auto i.v.m. Bijvoorbeeld updaten navigatie vraagt KPN € 5 per maand extra . Ik vind dit geen probleem. Waarom niet zo iets voor E sim enz .
Het kan inderdaad al in andere landen en in de USA betaal je bij een Apple Watch mobiel verbinden 10 dollar bovenop je abo kosten en ik zou daar zeker als KPN ermee zou beginnen daar geen probleem mee hebben..
Eerst maar even wachten op de Esim voor de iPhone en wie weet daarna?
Het kan inderdaad al in andere landen en in de USA betaal je bij een Apple Watch mobiel verbinden 10 dollar bovenop je abo kosten en ik zou daar zeker als KPN ermee zou beginnen daar geen probleem mee hebben..
Eerst maar even wachten op de Esim voor de iPhone en wie weet daarna?
Blij met je reactie Albert, de e Sim heeft de toekomst . Daarom begrijp ik niet dat KPN , die vaak voorop loopt , dit niet blijkbaar als prio ziet Tegenwoordig kan je de Esim voor diverse toepassingen gebruiken . Juist daarom moet KPN dit oppakken . Ik verwacht, dat men stelt het verdien model dit niet toelaat.Pff
Conclusie is dat KPN blijkbaar geen extra geld durft te vragen uit angst zich uit de markt te prijzen!. Ik zie het juist als een kans.
Esim ondersteuning voor de iPhone gaat zeker komen aangezien het via dochteronderneming Simyo al werkt op het KPN netwerk. dus dat is een kwestie van geduld
de Apple Watch is natuurlijk een ander verhaal,maar ik hoop zeker dat het komt…
Ze zijn met de Esim op de iPhone niet de eerste, maar hopelijk met de Watch wel :)
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.