Skip to main content
Antwoord

Bellen over Wifi - Google Pixel 3

• February 12, 2019
  • 2 reacties
  • 897 keer bekeken

Goedenavond,

Mijn vrouw gebruikt bellen over Wifi op haar iPhone 8. Graag zou ik dit ook willen op mijn Pixel 3, want het bereik is slecht in huis. Is dit mogelijk? Ik weet, dat de Pixel 3 VoWiFi ondersteunt.

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groet,

Bart

Beste antwoord door Marina_

Goedemiddag @b4rtw, Uiteindelijk is het de bedoeling dat zoveel mogelijk toestellen met een abonnement van KPN bellen via WiFi ondersteunen. Sinds de lancering van Mobiel via wifi zijn er een aantal toestellen geschikt, maar deze lijst breidt snel uit. De betreffende lijst kun je bijhouden op deze pagina.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 14, 2019
Goedemiddag @b4rtw, Uiteindelijk is het de bedoeling dat zoveel mogelijk toestellen met een abonnement van KPN bellen via WiFi ondersteunen. Sinds de lancering van Mobiel via wifi zijn er een aantal toestellen geschikt, maar deze lijst breidt snel uit. De betreffende lijst kun je bijhouden op deze pagina.

• February 14, 2019
Voor de ideeënbus :
Een dienst die na aanmelding met type telefoon een bericht stuurt als het zo ver is.