Skip to main content

Goedemorgen,

Een aantal maanden gebruik ik de Samsung S21 maar ik kan niet bellen over de wifi. Op het stappenplan staat de optie maar die optie is niet te vinden bij mij. Ik heb helaas thuis veel last van slechte verbinding met bellen en zou graag via wifi willen bellen.

 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. 

 

Groetjes,

Saskia

Hallo @Saskia123, welkom! Wat vreemd dat het niet werkt! Wellicht staat het bij ons in het systeem nog niet aan. Wil je je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en klantnummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik er met je naar. 


Hoi Marcia,

Bedankt voor je reactie. Ik heb mijn gegevens ingevuld. Ik hoop dat je mij kan helpen.


Bedankt! Ik zie dat aan onze kant VoLTE, dus bellen via 4G aan staat. Dat betekent dat bellen via wifi ook zou moeten werken. Staat bellen via 4G op jouw toestel ook wel aan? Zo niet, zou je die aan willen zetten en je toestel evt. herstarten? En je hebt de wifi ook gewoon aan staan? Via welke provider heb je wifi?


Het is gelukt bedankt! De optie stond bij de instellingen van de telefoon en ik keek eerst bij de algemene instellingen. Bedankt voor de hulp!