Skip to main content

Is bij iemand anders ook de bestelling door kpn geannuleerd? Nu ben ik er echt klaar mee, dit mag toch niet zomaar?! Een maand zitten wachten voor niks!!

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Dat is inderdaad een flinke factuur @Gebruiker2143, ik heb hem je even per mail toegestuurd omdat je neem ik aan nog niet je abonnement gekoppeld hebt in MijnKPN waar je de factuur in kunt zien.

Deze factuur is voor de periode 7-1 tot en met 28-2, en bevat naast de kosten voor je toestel (dat je op 7-1 ontvangen hebt) ook €45,16 aan abonnementskosten voor die periode. Ik heb in mijn vorige bericht aangegeven dat ik met je vergoeding aan de slag kan gaan als je nummer succesvol over is gezet op de 18e, omdat we dan pas weten of dat echt goed is gelukt en voor welke periode je buiten jouw schuld om met dubbele abonnementskosten hebt gezeten. Ik kan en mag pas een vergoeding voor iets doorvoeren, als het probleem op is gelost. Zodra dat het geval is, zal ik je abonnementskosten van 7-1 tot en met de porteerdatum gaan vergoeden!


Hi!

Bedankt voor je reactie, ik heb ook het mailtje met de factuur ontvangen.

ik wacht jouw reactie even af (zoals je aangeeft op 18-02) voordat ik de factuur betaal. 
het zou natuurlijk wel raar zijn als ik moet betalen voor een abonnement die ik in die periode niet heb kunnen gebruiken, maar na onze gesprekken ben je al van de situatie op de hoogte en hoef ik je dat waarschijnlijk niet opnieuw uit te leggen.

mocht het zo zijn dat je vragen hebt over hoe het verder is gegaan, is een belletje altijd welkom natuurlijk. 
ik hoop dat alles op de juiste manier kan worden opgelost, want dit is voor mij ook de eerste keer dat me zo iets overkomt. Niet heel fijn :(

fijne zondag !


Ik heb even gewacht met reageren tot ongeveer een week nadat de factuur uit is gegeven, omdat rond die dag de automatische incasso plaats zal vinden. Is de factuur al afgeschreven bij jou? Zo ja, dan zou je er voor kunnen kiezen om te storneren. Daardoor wordt het bedrag weer teruggeboekt naar jouw rekening en komt je factuur aan onze kant weer op onbetaald te staan. Nadeel daarvan is wel dat er een geautomatiseerd proces in werking zal treden waardoor je in eerste instantie een herinnering zult ontvangen. Gevolgd door een 2e herinnering met kosten en uiteindelijk de afsluiting van je nummer. Allemaal niet zo handig uiteraard :confused: 

Om dat proces te sluimeren, kan je een betaalafspraak maken waarbij je aangeeft dat je op een later moment alsnog zal gaan betalen. Als je die datum zo ver mogelijk in de toekomst zet, zal in tussentijd de volgende factuur uit gaan komen. Op die factuur zal ik echter de vergoeding door kunnen voeren waardoor de kosten weer recht worden getrokken :slight_smile: Deze factuur van €128,- zal vervolgens nog wél in z'n geheel moeten worden betaald, aangezien de correctie middels de volgende factuur geregeld wordt.

 


Hi @Maja_ ,

 

Factuur is afgeschreven!

Ik volg jouw instructies, ik hoop dat we alsnog een goed begin kunnen maken aan mijn nieuwe abonnement bij KPN. 

Ik hoop dat er in de toekomst geen problemen zoals deze voor zullen komen want ik ben hier wel aardig van geschrokken.

Hou me op de hoogte @Maja_ , ik ben benieuwd naar het vervolg. 

 


Je hebt inderdaad een heel naar en bijzonder begin bij KPN gehad @Gebruiker2143, laten we er maar van uit gaan dat er verder geen rare dingen meer zullen gebeuren en dat je over een poosje alsnog helemaal blij zult zijn met je keuze voor KPN!


Als ik mijn systemen induik, lijkt het er op dat je nummer nu goed actief staat bij ons! Kan je bevestigen dat dit ook écht zo is en dat alles nu naar behoren werkt @Gebruiker2143:slight_smile:


Hi @Maja_ !

 

Ik heb inderdaad alles geactiveerd en ik kan bellen en internetten. 

Alles werkt zoals het zou moeten!


Ah helemaal super!

Dan heb ik bij deze een -naar boven afgeronde :wink:- vergoeding ingevoerd voor de dubbele abonnementskosten :slight_smile: