Skip to main content

Goedemorgen kpn,  ik heb op woensdag 27 april bestelling gedaan bij jullie , de iPhone 13 green. Vrijdag werd de tel geleverd , en de koerier nam zo de telefoon weer mee , want zogenaamd was mijn naam verkeerd geschreven,  wat niet het geval was .. ik heet nog steeds Denise vermeer. Ik heb op vrijdag 29 april opnieuw een bestelling geplaatst,  want volgens de koerier moest k dat maar doen, en nu is de tel niet meer op voorraad? Ik heb een telefoon nodig de mijne is kapot , dus ik ben hier niet blij mee , en hoe jullie koeriers te werk gaan is ook niet charmant.. ik wil graag een oplossing,  een andere kleur bv , of zo snel mogelijk de levering van de iPhone green .. ik heb de telefoon besteld , en toen was de telefoon op voorraad.  Met vriendelijke groet, 

 Denise vermeer.


*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Denisee 
Vervelend dat het zo gelopen is.

De snelste manier is om even te bellen met het gratis nummer 0800 0402
of chatten via www.kpn.com/service (ik heb een andere vraag en wil graag contact > naar chat)
Beide opties ma-vr tussen 08:00 - 20:00. zat. - 17:00 en zon- en feestdagen gesloten.

Je kunt ook hier wachten op antwoord maar dat duurt wel langer, zo ja zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel, wat alleen zichtbaar is voor KPN en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hoi @Denisee, welkom op het forum. Als je een nieuw toestel besteld wil je die natuurlijk graag hebben, maar als je de bezorger letterlijk ziet en weer met het toestel ziet verdwijnen is het wel erg vervelend. Meer dan dat weet ik er ook nog niet over, op je forumprofiel staan nog geen gegevens. Als je wilt dat ik er een blik voor je op werk kan je die volledig (postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, het bewuste 06-nummer en de laatste 3 cijfers van de IBAN) invullen.

Ook is het mogelijk om te bellen zoals huistijger al noemt.


@Jasper hallo Jasper, ik heb vrijdag gebeld met kpn , en de situatie uitgeled,  ik heb begrepen dat vandaag de iPhone weer op voorraad zouden zijn... ik weet natuurlijk niet of dat het geval is , maar als k niks hoort neem k morgen nog contact op. Dank je wel voor u bericht .

 

Groetjes denise


Geen probleem @Denisee, als jouw toestel geleverd zal kunnen worden met de nieuwe levering zal je daar ook een bericht over moeten krijgen. Hopelijk krijg je dat bericht en is het toestel opnieuw naar je onderweg!