Skip to main content

Beste,

Wacht op bestelling.

Altijd weer hetzelfde excuus, geef een ander de schuld.

Bestelling vrijdag geplaatst, zou zeker zaterdag geleverd worden. Niets, excuus komt zeker maandag.

Niets, verzoek KPN blijf track and trace volgen. Stuur gewoon een bericht wanneer het wordt afgeleverd.

Voor alle vragen van de KPN wordt je verwezen naar de online antwoorden. Probeer maar eens persoonlijk contact te krijgen, kansloze missie! En als je dan vervolgens iemand te pakken krijgt van het call center, standaard antwoorden, maar geen oplossingen.

Etc..

Beste KPN we zijn al jaren lang klant, doe iets aan jullie service. We zijn jullie klanten!!

 

Met vriendelijke groet,

 

Gerard

 

*admin: afgesplitst

@olivars Welkom op het forum. 

Ik begrijp de situatie nog niet 100% maar ik vermoed dat je of een verlenging hebt gedaan of een nieuw abonnement hebt afgesloten en dat het toestel op zich laat wachten?

Wij proberen toestellen uiteraard zo snel mogelijk te leveren, maar soms komt het voor dat een toestel niet op voorraad is, in zo'n geval kan het langer duren voor je deze in huis hebt. 

Heb je het toestel ondertussen al mogen ontvangen? 

Zo niet, zou je dan voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik uitzoeken hoe het hiermee zit!


Beste Rutger,

 

Betreft verlenging inclusief nieuwe mobiele telefoon. Aflevering afgelopen zaterdag!

Niets ontvangen, ook maandag en dinsdag niet, te volgen via Track en trace, steeds weer verschillende aflever datum. vanochtend aflevering onbekend!

Maandag met KPN gebeld, koste wat moeite, werd doorverwezen naar Post nl. Daar werd me verteld dat ze hun uiterste best deden om het voor donderdag af te leveren.
Overigens werd wordt er wel erg makkelijk verwezen naar Postnl, ik heb iets besteld bij KPN en niet bij de post. 
Op dit moment staat er: "Bezorgtijd nog onbekend"!

Het toestel is gewoon op voorraad, volgens KPN is het aangeleverd bij Postnl/CEVA Logistics.

IK heb alle begrip voor een vertraging, maar wachten op een levering zonder aan te geven wanneer deze wordt geleverd is ronduit vervelend. Moet er wel voor thuis blijven!!

Kijk op de site van KPN, vandaag besteld, morgen in huis!

met vriendelijke groet,

Gerard Jansen