Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb gisteren middag een bestelling voor een mobiel toestel geplaatst en aangegeven deze vanavond tussen 18:00 - 21:00 te laten bezorgen. Vervolgens een mail ontvangen dat deze ook vandaag tussen 18:00-21:00 wordt bezorgd. Daarna kreeg ik vanochtend ineens een e-mail dat de bestelling vandaag tussen 15:18-17:18 wordt bezorgd, waar ik helemaal niet bij aanwezig kan zijn. Ik kan de persoonlijke bestelomgeving ook niet in, er wordt nog steeds gezegd dat ik minstens een uur moet wachten, wat al een dag lang duurt. Ik heb ook al met de klantenservice gebeld vanochtend, maar na een half uur aan de telefoon te hebben gehangen is het enige wat ik te horen kreeg dat ik moest reageren op de e-mail en aangeven dat ik mijn bestelling gewoon tussen 18:00-21:00 wil. Dit is een no-reply e-mail dus ik voel me van het kastje naar de muur gestuurd. 

 

Aangezien mijn huidige telefoon kapot is en ik deze nodig heb voor mijn werk is het heel vervelend dat het allemaal zo onhandig moet gaan en ik geen idee heb waar ik aan toe ben.

 

Hoi Marijn, welkom op het forum. 

Ik kan dit ook niet verklaren, ik heb helaas ook geen inzage in het systeem van de bezorgers. Mijn excuses hiervoor. Ik zie echter wel dat het toestel als afgeleverd is afgemeld bij ons. Is dit ook daadwerkelijk het geval? Anders hoor ik dit graag van je.