Skip to main content

Op mijn nieuwe Iphone 13 mini krijg ik via Bluetooth geen verbinding met andere apparaten. Bijv. JBL boxje, draadloze oortjes en verbinding in de auto. Hij lijkt te zoeken maar vindt al deze apparaten niet. Toestel al uit gezet, Bluetooth aan en uit, apparaten vlakbij en opgeladen. Waar kan dit aan liggen?

Goedemorgen @EricaL en welkom hier op ons forum :)

Gezien wat je zelf al hebt geprobeerd, durf ik ook niet meteen te zeggen waar dit aan ligt! Is je iPhone 13 mini ook helemaal up to date qua software (IOS)? Zou je anders deze link eens willen openen en kijken of de tips die hier worden gegeven wellicht nog helpen? Mocht ook dat niet werken dan wil ik je aanraden om met het toestel langs een KPN winkel te gaan.


Dankjewel voor het meedenken! Update van de software geprobeerd maar dat helpt helaas ook niet. JBL boxje heeft hij spontaan gevonden maar de andere devices helaas niet.. dankjewel 


Dankjewel voor het meedenken! Update van de software geprobeerd maar dat helpt helaas ook niet. JBL boxje heeft hij spontaan gevonden maar de andere devices helaas niet.. dankjewel 

Jij bedankt voor de terugkoppeling @EricaL :)

Vreemd dat je iPhone 13 mini de JBL box nu wel vindt maar dat hij de overige devices nog steeds niet ziet! Ik hoop dat je binnenkort tijd hebt om hiermee eens langs een KPN winkel te gaan, dan kunnen we vanuit daar hopelijk achterhalen wat het exacte probleem is!