Skip to main content
Antwoord

casten interactieve tv app na update iOS 14.1

• October 30, 2020
  • 8 reacties
  • 360 keer bekeken

Na update van mijn iPhone XS naar iOS 14.1 kan ik niet meer casten via chromecast. Het icoontje is er wel, maar als ik daar op druk krijg ik het onderstaande scherm. De keuze om een apparaat met chromecast te gebruiken, staat er niet bij. Op mijn andere iPone, een iPhone 8 met iOS 13.7, lukt het wel. Is er een oplossing?

Beste antwoord door wjb

Hebben jullie de update van de iTV app van gisteren al doorgevoerd?

Als dat ook geen soelaas heeft geboden, herinstalleer de app dan.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

• Nieuwkomer
  • October 31, 2020

Heb ik ook!

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 1, 2020

Casten vanuit andere apps zoals YouTube, NPO en Kabelnoord gaat wel. Daarom denk ik dat het aan de KPN app ligt, en niet aan het besturingssysteem van de IPhone. Ik hoop dat iemand die voor die app verantwoordelijk is dit leest en er iets aan doet, of ons kan vertellen wat we zelf kunnen doen. 

wjb
Superuser
  • Antwoord
  • November 1, 2020

Hebben jullie de update van de iTV app van gisteren al doorgevoerd?

Als dat ook geen soelaas heeft geboden, herinstalleer de app dan.

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 1, 2020

Dank voor je reactie, hij doet het inderdaad weer!

• Topper
  • November 12, 2020

Hier het zelfde probleem, chromecast doet het goed met alle apps behalve kpn iTV na update iOS 14.x

app al opnieuw geïnstalleerd, chromecast opnieuw gestart, iPhone harde reset gedaan; maar helaas , Hij doet het niet. 
zelfde scherm als TS.

nog suggesties?

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 12, 2020

Soms vindt de KPN iTV bij de eerste keer de chromecast niet, maar bij een tweede keer drukken op het cast icoon wel. 

• Topper
  • November 12, 2020

Nee, helaas. Meerdere keren geprobeerd.

andere apps vinden hem wel, dus ligt echt aan de kpn app

• Auteur
  • Deelnemer
  • November 12, 2020

Heb nog even gecheckt met iPhone en iPad, maar op beide maakt de KPN app verbinding met de Chromecast. Vreemd, ik weet voor jouw geval ook geen oplossing.Â