Goedemorgen, Ik wil graag mijn mobiel abonnement verlengen en daarbij een iPad nemen. Bestaat deze mogelijkheid bij jullie?
Goedemorgen, Ik wil graag mijn mobiel abonnement verlengen en daarbij een iPad nemen. Bestaat deze mogelijkheid bij jullie?
Hallo
Dit is een reactie die nergens op slaat want beste JanD als er in een iPad ook een simkaart kan dan lijkt mij dat ook mobiel of ……...
Dit is een reactie die nergens op slaat want beste JanD als er in een iPad ook een simkaart kan dan lijkt mij dat ook mobiel of ……...
Hallo
Een verkoper behoort ook altijd te vragen waar je de simkaart voor nodig hebt, bij een tablet zal hij/zij alléén een data-simkaart verkopen omdat er een tekort dreigt/is aan 06-nummers.
Ik hoop dat je zo voldoende ingelicht bent.
Succes.
Hi
Ik zie dat
Als je huidige toestel nog helemaal goed is, kan je overwegen om voor een sim only te gaan en dan los een iPad bij te kopen. Dat kan ook via onze tablet shop
Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het nu helemaal duidelijk is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.