Skip to main content

De nieuwe Samsung Galaxy S22 pre-order je bij KPN vanaf 9 februari 2022! De S22 serie is er in de varianten Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra. Je kunt kiezen tussen verschillende kleuren en geheugenopslag. We vertellen je in dit topic alles over de specificaties en levering van je nieuwe Samsung Galaxy S22.

 

De Samsung S22 in Pink Gold, S22+ in Phantom Black en de S22 Ultra in Green


Specificaties Samsung Galaxy S22 toestellen


De verbeterde camera geeft episch goed beeld tijdens dag en nacht. Met een fantastisch beeldscherm en een processor die klaar is voor topprestaties. Lees hieronder alles over de nieuwe Samsung Galaxy S22 toestellen.

 

Samsung Galaxy S22

Samsung Galaxy S22+ Samsung Galaxy S22 Ultra
Camera (achterzijde) Wide (50 MP), Ultra Wide (12MP) en Tele lens 1 (10 MP) Wide (50 MP), Ultra Wide (12MP) en Tele lens 1 (10 MP) Wide (108 MP), Ultra Wide (12 MP), Tele 1 (10 MP) en Tele lens 2 (10 MP)
Camera (voorzijde) 10 MP 10 MP 40 MP
Display 6.1-inch FHD+ Flat 6.6-inch FHD+ Flat 6.8-inch QHD+ Edge 
Kleuren

Phantom White

Phantom Black

Green

Pink Gold

Phantom White

Phantom Black

Green

Pink Gold

Burgundy

Phantom White

Phantom Black

Green

Batterij 3,700 mAh 4,500 mAh 5,000 mAh
Processor Exynos 2200 4nm Exynos 2200 4nm Exynos 2200 4nm
Opslagruimte

128 GB​​

256 GB​​

128 GB​​

256 GB​​

128 GB​​

256 GB​​

512 GB​​
Geheugen

8 GB

8 GB

8 of 12 GB (bij 256 of 512 GB opslag)

S-Pen - - Standaard meegeleverd in de doos en zit in het toestel

 

 

Levering Samsung Galaxy S22


Samsung Galaxy S22 release date

Je pre-ordert de nieuwste Samsung Galaxy S22 toestellen bij KPN vanaf 9 februari 2022. De normale verkoop van de S22 Ultra begint op vrijdag 25 februari. Voor de S22 en de S22+ begint dat op vrijdag 11 maart 2022.

De levering van de toestellen begint op dezelfde dagen. Dat betekent dat de S22 Ultra vanaf 25 februari verstuurd wordt, en de S22 en S22+ vanaf 11 maart. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de levering van de nieuwe Samsung Galaxy S22 zijn wij afhankelijk van Samsung. Samsung stuurt ons de toestellen in partijen toe. We ontvangen dus niet alle S22 toestellen in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde Samsung S22 ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. 

We houden je op de hoogte

Zo gauw je hebt besteld, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe S22 te leveren. Als de levering langer duurt dan verwacht, krijg je van ons apart bericht hierover via e-mail. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail als het zover is.

Wil je in de tussentijd graag weten wanneer je mogelijk jouw toestel kunt verwachten? Check dan het overzicht met levertijden hierboven. Wij zullen dit schema dagelijks updaten zodat deze actueel blijft.
 

Levertijden Samsung Galaxy S22 varianten

Toestel Verwachte levertijd

Samsung Galaxy S22 128 GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 128GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 128GB Pink Gold

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 128GB Phantom White

week 15

Samsung Galaxy S22 256GB Phantom Black

week 16

Samsung Galaxy S22 256GB Green

week 15

Samsung Galaxy S22 256GB Pink Gold

beschikbaar

 

 

Levertijden Samsung Galaxy S22+ varianten

Toestel Verwachte levertijd

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Pink Gold

beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Phantom White week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Pink Gold

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Phantom White

week 15

 

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra varianten

Toestel Verwachte levertijd
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Phantom White week 15
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Phantom White Begin/medio april
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom White beschikbaar

 

Let op: Het overzicht hierboven laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Samsung verwachten. Je kunt jouw Samsung Galaxy S22 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw S22 bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

 

Veelgestelde vragen

 

Wat is de releasedatum van de Samsung Galaxy S22?

De presentatie van de de nieuwe Samsung Galaxy S22 was op 9 februari 2022. Wil jij de nieuwste S22 als eerste in huis hebben? Pre-order hem dan nu in onze shop. Want, als eerste besteld = als eerste in huis!


Waar kan ik de Samsung Galaxy S22 bestellen?

De Samsung Galaxy S22 pre-order je nu gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop.


Wat is de prijs van de Samsung Galaxy S22?

De Samsung Galaxy S22 bestel je voor de beste prijs bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en bestel jouw ideale S22 met abonnement in onze shop of in de verlengshop. Hier vind je ook alle prijzen van de verschillende S22 toestellen.


Bij welk toestel krijg ik de S-Pen?

De Samsung S-pen wordt standaard geleverd bij de Samsung Galaxy S22 Ultra. 

 

Waarom krijg ik geen lichtnetadapter en oordopjes bij mijn S22?

Samsung levert iedere S22 zonder lichtnetadapter (de stekker in het stopcontact) en oordopjes, omdat deze vaak ongebruikt in een la belanden. Dat zorgt voor minder elektronisch afval (e-waste). Ook kan Samsung hierdoor kleinere verpakkingen gebruiken en dat zorgt weer voor minder CO₂ uitstoot.

 

Je ontvangt wel de USB C-kabel om jouw nieuwe Samsung mee op te laden, bijvoorbeeld via je laptop of de adapter van je vorige toestel. Je kunt natuurlijk ook gewoon bij ons een adapter of ander accessoire bestellen.


Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Samsung ontvangen. In het overzicht hierboven vind je een geschatte levertijd. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.


Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Nee, je kan je bestelling helaas niet aanpassen nadat je deze hebt geplaatst. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800-0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan in de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!


Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!


Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de nieuwe S22 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

 

Laatste update: 13-4-2022

Weet iemand wanneer de samsung 22ultra geleverd wordt als je er een pre order op hebt gedaan? ik heb alleen een mail gehad van 'bedankt dat u weer voor ons koos en bedankt voor uw bestelling'

 

*Admin* topic samengevoegd met bestaand topic. 


Weet iemand wanneer de samsung 22ultra geleverd wordt als je er een pre order op hebt gedaan? ik heb alleen een mail gehad van 'bedankt dat u weer voor ons koos en bedankt voor uw bestelling'

 

*Admin* topic samengevoegd met bestaand topic. 

Lees dit topic maar even. De laatste 2 of 3 paginas. Dat is meer dan genoeg. 😎


Weet iemand wanneer de samsung 22ultra geleverd wordt als je er een pre order op hebt gedaan? ik heb alleen een mail gehad van 'bedankt dat u weer voor ons koos en bedankt voor uw bestelling'

 

*Admin* topic samengevoegd met bestaand topic. 

Lees dit topic maar even. De laatste 2 of 3 paginas. Dat is meer dan genoeg. 😎

Korte versie: iedereen zegt iets anders, maar niemand weet het echt.🤣


Ik vind het sowieso schandalig. Maandag bij de kpnXL winkel geweest in Rotterdam Alexander. Mijn abonnement mag in principe 18 maart verlengt worden. Wilde graag de actie van de earbuds meepakken, dus uiteindelijk de telefoon (s22 ultra 128 gb groen) besteld met verlenging van het abonnement van mijn vriendin. Met de voorwaarde dat hij wel geleverd zou worden volgende de site, voor 21.00 besteld, morgen in huis.

Anders zou ik natuurlijk nog 3 weken zelf kunnen wachten op mijn eigen verlenging. Had dan alleen de actie van samsung niet meer en had sowieso gescheeld  met de abonnementskosten.

 

Gisteren gebeld en volgens meneer van kpn zou hij echt geleverd worden. Maar als ik dit zo lees hier zijn er dus veel mensen uit de pre order periode die zelfs nog aan het wachten zijn.

 

 


Ik vind het sowieso schandalig. Maandag bij de kpnXL winkel geweest in Rotterdam Alexander. Mijn abonnement mag in principe 18 maart verlengt worden. Wilde graag de actie van de earbuds meepakken, dus uiteindelijk de telefoon (s22 ultra 128 gb groen) besteld met verlenging van het abonnement van mijn vriendin. Met de voorwaarde dat hij wel geleverd zou worden volgende de site, voor 21.00 besteld, morgen in huis.

Anders zou ik natuurlijk nog 3 weken zelf kunnen wachten op mijn eigen verlenging. Had dan alleen de actie van samsung niet meer en had sowieso gescheeld  met de abonnementskosten.

 

Gisteren gebeld en volgens meneer van kpn zou hij echt geleverd worden. Maar als ik dit zo lees hier zijn er dus veel mensen uit de pre order periode die zelfs nog aan het wachten zijn.

 

Als jij het snel ontvangt terwijl de pre-order klanten nog weken moeten wachten, ontstaat er een rel denk ik zo. 😅

Ik heb de 9-2 direct besteld, krijg het waarschijnlijk pas in April. 🤬

 


Nog steeds zoveel mensen boos. Probeer hem anders bij Samsung zelf te bestellen, dan moet je ook gewoon in de rij aansluiten. 

Er staat nergens geschreven bij KPN toen je de Pre-order deed dat je hem 25 februari zou krijgen. 

Uitlevering zou starten dan op basis van aanlevering van Samsung, in de volgorde van bestelling. 

Tuurlijk heeft er vandeweek het een en ander krom op de site gestaan alsin ‘binnen 2/3 dagen’ en ‘voor 21:00 besteld is morgen in huis’ en dat zal vast de ambitie geweest zijn van KPN, maar een supermarkt kan ook geen melk leveren als de leverancier dat niet aanlevert, terwijl dat wel de verwachting is. 

 

 Als jij je telefoon nog niet gehad hebt, dan zullen ze er simpelweg wel heel weinig van gehad hebben. 

Allemaal super vervelend, ik wil hem ook graag, maar als Samsung zelf op hun eigen site al aangeeft dat ze niet op korte termijn kunnen leveren, hoe verwacht je dan dat KPN dat wel kan. 

Zoals eerder aangegeven, er heeft nergens gestaan dat je hem op 25 februari zou krijgen bij een Pre-order. 

 

 


Nog steeds zoveel mensen boos. Probeer hem anders bij Samsung zelf te bestellen, dan moet je ook gewoon in de rij aansluiten. 

Er staat nergens geschreven bij KPN toen je de Pre-order deed dat je hem 25 februari zou krijgen. 

Uitlevering zou starten dan op basis van aanlevering van Samsung, in de volgorde van bestelling. 

Tuurlijk heeft er vandeweek het een en ander krom op de site gestaan alsin ‘binnen 2/3 dagen’ en ‘voor 21:00 besteld is morgen in huis’ en dat zal vast de ambitie geweest zijn van KPN, maar een supermarkt kan ook geen melk leveren als de leverancier dat niet aanlevert, terwijl dat wel de verwachting is. 

 

 Als jij je telefoon nog niet gehad hebt, dan zullen ze er simpelweg wel heel weinig van gehad hebben. 

Allemaal super vervelend, ik wil hem ook graag, maar als Samsung zelf op hun eigen site al aangeeft dat ze niet op korte termijn kunnen leveren, hoe verwacht je dan dat KPN dat wel kan. 

Zoals eerder aangegeven, er heeft nergens gestaan dat je hem op 25 februari zou krijgen bij een Pre-order. 

 

 

Jij krijgt je maandelijkse salaris overgemaakt vanuit KPN? 

Wanneer KPN aangeeft dat de produkten "op voorraad" zijn, betekent dit niet "we hebben geen flauw idee wanneer we de telefoons binnen krijgen, dus pin ons er niet op vast als je er toch een maandje langer op moet wachten".

En ja, in principe heb je gelijk met "uitlevering na 25 februari". Maar eind september is dan ook na 25 februari. Toch? 


Nogmaals, het is een pre-order. Dan moet het juist er zijn. Daarom pre-order je toch? Daarom kopen mensen vuurwerkpakketten van te voren, zodat het bij launchday klaar staat. Daarom boeken mensen dure Center Parks huisjes met 30% korting, zodat ze zeker op een bepaalde datum er even tussenuit kunnen zonder de hoofdprijs te betalen, zeker in deze tijden. 

Dan ga  je er niet vanuit bij entree van het park dat er gezegd kan worden door een medewerker dat je nog 14 dagen mag wachten, dat het ergens op een website op een forum staat en dat diegene het ook niet weet. 

Melk pre-order je in ook niet in een supermarkt by the way.

 

In dit geval:

 

Ik neem een telefoon+abo af bij KPN als ik mag verlengen, zodat ik van te voren een redelijk betaalbaar abonnement kan afsluiten en mijn telefoon kan vervangen en door kan. Tenminste, dat was mijn gedachtengang.

Dan moet je niet achteraf op een forum lezen dat het anders zit. Dat forum denk je echt niet aan en wordt je niet naar verwezen als je online je abonnement afsluit. Ik in ieder geval niet. Had ik dit moeten weten/ doen? Geen idee, als ik het had geweten dat KPN daar belangrijke info zou droppen, misschien? 

Er had in geval van vertraging dan bijtijds een mail uit moeten gaan met uitleg, en niet 16(!) dagen na preorder en 2(!) na launchday.

 

En uiteraard is Samsung ook aan het kutten -gewoon super raar dit leversysteem-  maar is dit ook eerder gebeurd blijkbaar bij de iPhone 13 en Apple. Dat kan je ook hier op dit forum lezen.

Waarom als KPN zijnde dan hetzelfde vage systeem hanteren met batches aankopen van bedrijven die niet kunnen waarmaken met leveren, geen datum kunnen geven en niet eens kunnen vertellen wat er in de batch zit? Je weet gewoon dat er vervolgens gelazer met je klanten van gaat komen… Ja en er is gezegd VANAF 25 februari, maar dat is niet 11,18,25 maart of later. 

Ik snap ook heel goed dat medewerkers hun stinkende best doen om ons te voorzien van info, maar als intern die info niet klopt, achterloopt of wat dan ook, dan kom je ook niet verder. Ik ben dan ook niet boos op deze medewerkers, maar ik hoop wel dat er intern ergens iemand notities neemt en actie onderneemt. 

Met deze kennis hadden namelijk en waarschijnlijk veel anderen simpelweg geen verlenging gedaan. Het is dat mijn model ook ruim 300 euro goedkoper is dan dat ik deze rechtstreeks bij Samsung had afgenomen, anders had ik gewoon echt gewacht tot Merk X of de volgende generatie. En tenslotte heb ik nog het 'voordeel' dat ik mijn huidige telefoon niet kapot is ofzo. Anderen hier hebben die luxe niet.

 

 


Nog steeds zoveel mensen boos. Probeer hem anders bij Samsung zelf te bestellen, dan moet je ook gewoon in de rij aansluiten. 

Er staat nergens geschreven bij KPN toen je de Pre-order deed dat je hem 25 februari zou krijgen. 

Uitlevering zou starten dan op basis van aanlevering van Samsung, in de volgorde van bestelling. 

Tuurlijk heeft er vandeweek het een en ander krom op de site gestaan alsin ‘binnen 2/3 dagen’ en ‘voor 21:00 besteld is morgen in huis’ en dat zal vast de ambitie geweest zijn van KPN, maar een supermarkt kan ook geen melk leveren als de leverancier dat niet aanlevert, terwijl dat wel de verwachting is. 

 

 Als jij je telefoon nog niet gehad hebt, dan zullen ze er simpelweg wel heel weinig van gehad hebben. 

Allemaal super vervelend, ik wil hem ook graag, maar als Samsung zelf op hun eigen site al aangeeft dat ze niet op korte termijn kunnen leveren, hoe verwacht je dan dat KPN dat wel kan. 

Zoals eerder aangegeven, er heeft nergens gestaan dat je hem op 25 februari zou krijgen bij een Pre-order. 

 

 

Nee dat stond er niet maar er stond ook niet 11 maart  ei


Nog steeds zoveel mensen boos. Probeer hem anders bij Samsung zelf te bestellen, dan moet je ook gewoon in de rij aansluiten. 

Er staat nergens geschreven bij KPN toen je de Pre-order deed dat je hem 25 februari zou krijgen. 

Uitlevering zou starten dan op basis van aanlevering van Samsung, in de volgorde van bestelling. 

Tuurlijk heeft er vandeweek het een en ander krom op de site gestaan alsin ‘binnen 2/3 dagen’ en ‘voor 21:00 besteld is morgen in huis’ en dat zal vast de ambitie geweest zijn van KPN, maar een supermarkt kan ook geen melk leveren als de leverancier dat niet aanlevert, terwijl dat wel de verwachting is. 

 

 Als jij je telefoon nog niet gehad hebt, dan zullen ze er simpelweg wel heel weinig van gehad hebben. 

Allemaal super vervelend, ik wil hem ook graag, maar als Samsung zelf op hun eigen site al aangeeft dat ze niet op korte termijn kunnen leveren, hoe verwacht je dan dat KPN dat wel kan. 

Zoals eerder aangegeven, er heeft nergens gestaan dat je hem op 25 februari zou krijgen bij een Pre-order. 

 

 

Nee dat stond er niet maar er stond ook niet 11 maart  ei

 

Er staat ook niet dat je hem 11 maart krijgt nu, er staat dat ze vanaf 11 maart weer verwachten uit te leveren, afhankelijk van wat ze van Samsung gaan ontvangen. 


 

Er had in geval van vertraging dan bijtijds een mail uit moeten gaan met uitleg, en niet 16(!) dagen na preorder en 2(!) na launchday.

 

 

 

 

 

Ze kunnen toch geen mail sturen met info die ze niet hebben? Als KPN verwacht met de launch day 10.000 telefoons te krijgen, en ze krijgen er vervolgens 500, (en voor de duidelijkheid, ik snap ook niet dat ze dat niet van te voren weten) dan kunnen ze dan pas gaan schakelen met wat voor bericht ze naar de mensen die besteld hebben gaan sturen. En het kan altijd beter, maar je kan geen info verstrekken die je zelf niet hebt toch?

 

Al met al kan en moet het beter, zouden ze bij een volgende generatie vooraf al kunnen vertellen dat levering afhankelijk wordt van aanlevering van Samsung, of eisen bij Samsung dat die daar transparant in zijn. 

 

Maar voor nu, als je hele leven afhangt van een telefoon die een aantal weken later geleverd wordt, dan zou ik wat prioriteiten veranderen, of naar een winkel gaan waar je een ander model zo van de plank kan pakken. 


 

Ze kunnen toch geen mail sturen met info die ze niet hebben? Als KPN verwacht met de launch day 10.000 telefoons te krijgen, en ze krijgen er vervolgens 500, (en voor de duidelijkheid, ik snap ook niet dat ze dat niet van te voren weten) dan kunnen ze dan pas gaan schakelen met wat voor bericht ze naar de mensen die besteld hebben gaan sturen. En het kan altijd beter, maar je kan geen info verstrekken die je zelf niet hebt toch?

 

Al met al kan en moet het beter, zouden ze bij een volgende generatie vooraf al kunnen vertellen dat levering afhankelijk wordt van aanlevering van Samsung, of eisen bij Samsung dat die daar transparant in zijn. 

 

Maar voor nu, als je hele leven afhangt van een telefoon die een aantal weken later geleverd wordt, dan zou ik wat prioriteiten veranderen, of naar een winkel gaan waar je een ander model zo van de plank kan pakken. 

 

 

Met hun eerdere ervaringen had dit dus wel gekund, zoals bijvoorbeeld al bij de iPhone 13 launch gebeurde. 

 

Ze hadden bij de verlengshop gewoon met een pop-up bericht ofzo kunnen melden dat toestel X van bedrijf Y onderhevig kan zijn aan vertraging door batch levering en of je dan door wilt gaan met je bestelling. Misschien kunnen ze zelfs hier al een verwijzing geven naar het forum waar alle up to date info staat...

Een beetje ICT'er bouwt dit in luttele minuten in het systeem en klanten krijgen zo een keuze en een verwijzing naar meer info.

Dit is echt geen hogere wiskunde, denk ik

Na bestelling in de bevestigingsmail nogmaals benadrukken hoe het werkt.

 

 


 

Er had in geval van vertraging dan bijtijds een mail uit moeten gaan met uitleg, en niet 16(!) dagen na preorder en 2(!) na launchday.

 

 

 

 

 

Ze kunnen toch geen mail sturen met info die ze niet hebben? Als KPN verwacht met de launch day 10.000 telefoons te krijgen, en ze krijgen er vervolgens 500, (en voor de duidelijkheid, ik snap ook niet dat ze dat niet van te voren weten) dan kunnen ze dan pas gaan schakelen met wat voor bericht ze naar de mensen die besteld hebben gaan sturen. En het kan altijd beter, maar je kan geen info verstrekken die je zelf niet hebt toch?

 

Al met al kan en moet het beter, zouden ze bij een volgende generatie vooraf al kunnen vertellen dat levering afhankelijk wordt van aanlevering van Samsung, of eisen bij Samsung dat die daar transparant in zijn. 

 

Maar voor nu, als je hele leven afhangt van een telefoon die een aantal weken later geleverd wordt, dan zou ik wat prioriteiten veranderen, of naar een winkel gaan waar je een ander model zo van de plank kan pakken. 

 

 

Met hun eerdere ervaringen had dit dus wel gekund, zoals bijvoorbeeld al bij de iPhone 13 launch gebeurde. Ze hadden bij de verlengshop gewoon met een pop-up bericht ofzo kunnen melden dat toestel X van bedrijf Y onderhevig kan zijn aan vertraging door batch levering en of je dan door wilt gaan met je bestelling.(korte uitleg)

Een beetje ICT'er bouwt dit in luttele minuten in het systeem en klanten krijgen zo een keuze zonder ergens anders info (op een forum)  te moeten vinden.

Na bestelling in de bevestigings nogmaals benadrukken hoe het werkt en dan zou je bijvoorbeeld wel naar een forum kunnen verwijzen naar meer info, levertijden etc.  (lange uitleg)

 

Dus, omdat Albert Heijn slecht is in het leveren van melk, dan moeten we bij een bestelling van de Lidl aangeven dat de levering van melk slecht in omdat dat bij de Albert Heijn ook zo is?

Ik begrijp dat de communicatie beter kan en moet, het is jammer dat dat na de launch pas duidelijk werd, het zal vast genoeg vertraging op gelopen hebben om het te communiceren omdat de inkoop afdeling moest afwachten wat er binnen kwam en informatie aan de verkoop afdeling moest geven, die het weer moest geven aan de ICT (die al een planning hadden van verwachting en dus de 2/3 dagen/voor 21:00), en aan de helpdesk. 

Maar als je dit forum terugleest dan lijkt het wel of we meedoen in de Oekraïne oorlog, als dit als dat als zus als zo. 

 

KPN heeft nu zelf informatie ontvangen, en dat aan ons verstrekt. Heel vervelend dat het alsnog om een verwachting gaat, en er geen harde datum staat. Maar het is nou eenmaal zo, en nogmaals, als het echt zo'n ramp is, schakel over naar een model die je wel nu in huis kan halen. 


Nee, je moet als bedrijf gewoon alle eventuele problemen voorzien en leren van eerdere ervaringen.

Als je in zee wil blijven gaan met bedrijven waarvan je weet dat je misschien problemen krijgt (bijvoorbeeld omdat je akkoord gaat met batchlevering, maar niet weet wat per batch inbegrepen zit), moet je dat bij het bestelproces van de klant gewoon kunnen vertellen of verwijzen naar een plek waar je alles daar over kan lezen. Zodat de klant een keuze heeft en niet achteraf mag vernemen hoe en wat.

Het  hele zus en zo en je telefoon dan maar elders halen had hiermee voorkomen kunnen worden, toch?

 

 


 

Er had in geval van vertraging dan bijtijds een mail uit moeten gaan met uitleg, en niet 16(!) dagen na preorder en 2(!) na launchday.

 

 

 

 

 

Ze kunnen toch geen mail sturen met info die ze niet hebben? Als KPN verwacht met de launch day 10.000 telefoons te krijgen, en ze krijgen er vervolgens 500, (en voor de duidelijkheid, ik snap ook niet dat ze dat niet van te voren weten) dan kunnen ze dan pas gaan schakelen met wat voor bericht ze naar de mensen die besteld hebben gaan sturen. En het kan altijd beter, maar je kan geen info verstrekken die je zelf niet hebt toch?

 

Al met al kan en moet het beter, zouden ze bij een volgende generatie vooraf al kunnen vertellen dat levering afhankelijk wordt van aanlevering van Samsung, of eisen bij Samsung dat die daar transparant in zijn. 

 

Maar voor nu, als je hele leven afhangt van een telefoon die een aantal weken later geleverd wordt, dan zou ik wat prioriteiten veranderen, of naar een winkel gaan waar je een ander model zo van de plank kan pakken. 

 

 

Met hun eerdere ervaringen had dit dus wel gekund, zoals bijvoorbeeld al bij de iPhone 13 launch gebeurde. Ze hadden bij de verlengshop gewoon met een pop-up bericht ofzo kunnen melden dat toestel X van bedrijf Y onderhevig kan zijn aan vertraging door batch levering en of je dan door wilt gaan met je bestelling.(korte uitleg)

Een beetje ICT'er bouwt dit in luttele minuten in het systeem en klanten krijgen zo een keuze zonder ergens anders info (op een forum)  te moeten vinden.

Na bestelling in de bevestigings nogmaals benadrukken hoe het werkt en dan zou je bijvoorbeeld wel naar een forum kunnen verwijzen naar meer info, levertijden etc.  (lange uitleg)

 

Dus, omdat Albert Heijn slecht is in het leveren van melk, dan moeten we bij een bestelling van de Lidl aangeven dat de levering van melk slecht in omdat dat bij de Albert Heijn ook zo is?

Ik begrijp dat de communicatie beter kan en moet, het is jammer dat dat na de launch pas duidelijk werd, het zal vast genoeg vertraging op gelopen hebben om het te communiceren omdat de inkoop afdeling moest afwachten wat er binnen kwam en informatie aan de verkoop afdeling moest geven, die het weer moest geven aan de ICT (die al een planning hadden van verwachting en dus de 2/3 dagen/voor 21:00), en aan de helpdesk. 

Maar als je dit forum terugleest dan lijkt het wel of we meedoen in de Oekraïne oorlog, als dit als dat als zus als zo. 

 

KPN heeft nu zelf informatie ontvangen, en dat aan ons verstrekt. Heel vervelend dat het alsnog om een verwachting gaat, en er geen harde datum staat. Maar het is nou eenmaal zo, en nogmaals, als het echt zo'n ramp is, schakel over naar een model die je wel nu in huis kan halen. 

Hier staat gewoon keihard dat de pre-sellers deze week hun telefoon ontvangen. Deze week duurt t/m zaterdag bij mij. Als je een statement maakt, wel alle info lezen die ze met ons delen. Een keiharde datum wordt dus gegeven door KPN zelf van 5 maart. We zullen dus 5 maart zien wat ik je eerder aangegeven heb.

Naar mijn idee worden de medewerkers grwoon verteld dat ze er maar een verhaaltje van moeten maken. 100 medewerkers die je spreekt, geven 100 verschillende verhalen.


 

Er had in geval van vertraging dan bijtijds een mail uit moeten gaan met uitleg, en niet 16(!) dagen na preorder en 2(!) na launchday.

 

 

 

 

 

Ze kunnen toch geen mail sturen met info die ze niet hebben? Als KPN verwacht met de launch day 10.000 telefoons te krijgen, en ze krijgen er vervolgens 500, (en voor de duidelijkheid, ik snap ook niet dat ze dat niet van te voren weten) dan kunnen ze dan pas gaan schakelen met wat voor bericht ze naar de mensen die besteld hebben gaan sturen. En het kan altijd beter, maar je kan geen info verstrekken die je zelf niet hebt toch?

 

Al met al kan en moet het beter, zouden ze bij een volgende generatie vooraf al kunnen vertellen dat levering afhankelijk wordt van aanlevering van Samsung, of eisen bij Samsung dat die daar transparant in zijn. 

 

Maar voor nu, als je hele leven afhangt van een telefoon die een aantal weken later geleverd wordt, dan zou ik wat prioriteiten veranderen, of naar een winkel gaan waar je een ander model zo van de plank kan pakken. 

 

 

Met hun eerdere ervaringen had dit dus wel gekund, zoals bijvoorbeeld al bij de iPhone 13 launch gebeurde. Ze hadden bij de verlengshop gewoon met een pop-up bericht ofzo kunnen melden dat toestel X van bedrijf Y onderhevig kan zijn aan vertraging door batch levering en of je dan door wilt gaan met je bestelling.(korte uitleg)

Een beetje ICT'er bouwt dit in luttele minuten in het systeem en klanten krijgen zo een keuze zonder ergens anders info (op een forum)  te moeten vinden.

Na bestelling in de bevestigings nogmaals benadrukken hoe het werkt en dan zou je bijvoorbeeld wel naar een forum kunnen verwijzen naar meer info, levertijden etc.  (lange uitleg)

 

Dus, omdat Albert Heijn slecht is in het leveren van melk, dan moeten we bij een bestelling van de Lidl aangeven dat de levering van melk slecht in omdat dat bij de Albert Heijn ook zo is?

Ik begrijp dat de communicatie beter kan en moet, het is jammer dat dat na de launch pas duidelijk werd, het zal vast genoeg vertraging op gelopen hebben om het te communiceren omdat de inkoop afdeling moest afwachten wat er binnen kwam en informatie aan de verkoop afdeling moest geven, die het weer moest geven aan de ICT (die al een planning hadden van verwachting en dus de 2/3 dagen/voor 21:00), en aan de helpdesk. 

Maar als je dit forum terugleest dan lijkt het wel of we meedoen in de Oekraïne oorlog, als dit als dat als zus als zo. 

 

KPN heeft nu zelf informatie ontvangen, en dat aan ons verstrekt. Heel vervelend dat het alsnog om een verwachting gaat, en er geen harde datum staat. Maar het is nou eenmaal zo, en nogmaals, als het echt zo'n ramp is, schakel over naar een model die je wel nu in huis kan halen. 

Hier staat gewoon keihard dat de pre-sellers deze week hun telefoon ontvangen. Deze week duurt t/m zaterdag bij mij. Als je een statement maakt, wel alle info lezen die ze met ons delen. Een keiharde datum wordt dus gegeven door KPN zelf van 5 maart. We zullen dus 5 maart zien wat ik je eerder aangegeven heb.

Naar mijn idee worden de medewerkers grwoon verteld dat ze er maar een verhaaltje van moeten maken. 100 medewerkers die je spreekt, geven 100 verschillende verhalen.

 

Een keiharde datum wordt gegeven door 1 helpdesk medewerker. Zoals je zelf zegt zeggen 100 man iets anders. hier op het forum, waar iedereen naar verwezen wordt met vragen, wordt aangegeven 11 maart nieuwe batch, uitlevering week erop. 

geen idee wat ik 5 maart moet gaan zien, maar ik ga er vanuit dat ik mijn telefoon pas 18 maart heb. 


Ik heb de s 22 op 9 februari gelijk besteld em mijn partner 3 dagen later zij heeft hem 25 februari binnen gekregen en ik wacht nog steeds vreemde zaak dit


Ik heb de s 22 op 9 februari gelijk besteld em mijn partner 3 dagen later zij heeft hem 25 februari binnen gekregen en ik wacht nog steeds vreemde zaak dit

Welke versies hebben jij en je partner besteld?


Ik heb de s 22 op 9 februari gelijk besteld em mijn partner 3 dagen later zij heeft hem 25 februari binnen gekregen en ik wacht nog steeds vreemde zaak dit

Welke versies hebben jij en je partner besteld?

Allebei de normale s22 ik zwart zij rose


Ik heb de s 22 op 9 februari gelijk besteld em mijn partner 3 dagen later zij heeft hem 25 februari binnen gekregen en ik wacht nog steeds vreemde zaak dit

Welke versies hebben jij en je partner besteld?

Allebei de normale s22 ik zwart zij rose

Deze zouden eigenlijk pas uitkomen op 11 maart. Je zal dan dus nog even moeten wachten. Je partner heeft geluk gehad in deze. 


Mijn vraag is als ik mijn samsung galaxy s22 ultra pas na 10 maart krijgt heb ik dan nog recht op die buds pro


Mijn vraag is als ik mijn samsung galaxy s22 ultra pas na 10 maart krijgt heb ik dan nog recht op die buds pro

Lezen is vaak sneller. De actie geldt ALLEEN wanneer je BESTELDATUM UITERLIJK 10 MAART is. Leverdatum is dus ondergechikt.


Zojuist is de status voor mij aangepast:

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom Black is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Hebben meerdere deze melding?


Zojuist is de status voor mij aangepast:

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom Black is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Hebben meerdere deze melding?

Ik heb net opnieuw een mail ontvangen dat de mijne nog steeds tijdelijk niet op voorraad is (groen, 256GB). Wel lekker dan jij hem al krijgt. 


Zojuist is de status voor mij aangepast:

Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom Black is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

Hebben meerdere deze melding?

Super fijn voor je! :-)

En wanneer had je deze besteld? Veel plezier met je nieuwe toestel! :)