Skip to main content

De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties

• February 10, 2022
  • 453 reacties
  • 21969 keer bekeken
De Samsung Galaxy S22 bij KPN, levertijden en specificaties
Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

453 reacties

• Helper
  • March 4, 2022

Onze koerier komt binnenkort bij u langs om uw nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 512GB, Burgundy met bestelnummer ARMOR3670901-1 bij u af te leveren. Kies een bezorgmoment wat voor u het beste uitkomt.

Zelf een bezorgmoment inplannen

Plan zelf online een bezorgmoment in via Mijn Bestelling. Of bel op telefoonnummer 0900-2675644 (voor dit nummer betaalt u 90 cent per gesprek). Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 08.00 en 16.30 uur. Als u zelf geen afspraak maakt, dan bellen wij u binnenkort. Let op: in verband met grote drukte bij onze koerier kan het voorkomen dat er geen afleverafspraak gemaakt kan worden voor de aankomende 2-3 dagen.

9 februari besteld

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • March 4, 2022

Onze koerier komt binnenkort bij u langs om uw nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 512GB, Burgundy met bestelnummer ARMOR3670901-1 bij u af te leveren. Kies een bezorgmoment wat voor u het beste uitkomt.

Zelf een bezorgmoment inplannen

Plan zelf online een bezorgmoment in via Mijn Bestelling. Of bel op telefoonnummer 0900-2675644 (voor dit nummer betaalt u 90 cent per gesprek). Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 21.00 uur en op zaterdag tussen 08.00 en 16.30 uur. Als u zelf geen afspraak maakt, dan bellen wij u binnenkort. Let op: in verband met grote drukte bij onze koerier kan het voorkomen dat er geen afleverafspraak gemaakt kan worden voor de aankomende 2-3 dagen.

9 februari besteld

Wat top! Die van mij op 13 feb dus ik zal nog wel even moeten wachten. 

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • March 4, 2022

Hallo @Jan senior 48, op de website van Samsung staat het volgende: 

1. (Pre-)order van 9-2-2022 t/m 10-3-2022 een deelnemend product bij een deelnemend verkooppunt
  2. Registreer je product van 18-2-2022 t/m 21-4-2022
  3. Ontvang je Galaxy Buds Pro Black binnen negen weken na goedkeuring van je registratie 

Kortom: Als je voor 10/03 een pre-order hebt geplaatst, dan heb je sowieso tot 21/04 de tijd om de Galaxy buds aan te vragen. Als ik dit zo lees moet dit helemaal goed komen wanneer jij jouw toestel ontvangt! 

roxtreme
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • March 4, 2022

Ineens! Zonder mail ook, het is dat ik net kijk. Gisyerrn een mail met niet op voorraad... Ah well...

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • March 4, 2022

Ineens! Zonder mail ook, het is dat ik net kijk. Gisyerrn een mail met niet op voorraad... Ah well...

Niet teleurgesteld zijn met de volgende opmerking aub: Ik heb dit ook bij mij gezien. Vervolgens contact gehad en zij gaven aan dat het een foutje was. Ze moeten nog 130 toestellen krijgen in deze kleur en die krijgen ze pas op 11 maart. Zie ook een pagina terug waar ik een printscreen heb neergezet.

Kpn maakt wel meer foutjes betreft de S22.....

roxtreme
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • March 4, 2022

🤣 Manmanman. FFFFFFFFFFFUUUUUUUU :rofl:

Mijne is ook onderweg, kreeg net een bericht. Alleen kan nog niets vinden verder van een T&T. Op hoop van zegen maar (9 feb besteld - S22 Ultra groen - 256GB)

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • March 4, 2022

Kreeg net een sms en mail, kpn zegt toestel verzonden en morgen in huis. Heb een T&T, maar werkt nog niet.

Hoop dat t waar is en geen systeemfout. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • March 4, 2022

Kreeg net een sms en mail, kpn zegt toestel verzonden en morgen in huis. Heb een T&T, maar werkt nog niet.

Ik ben ook van mijn stoel gevallen. Kreeg ook sms en mail. Morgen in huis idd. Houden we elkaar op de hoogte?

Ik heb de 256gb Burgundy. 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • March 4, 2022

Zeg het idd alsjeblieft als je hem thuis hebt gekregen. Dit geeft wel wat hoop ☺️

Annejmm
Deelnemer
  • Deelnemer
  • March 4, 2022

Ik ben ook van mijn stoel gevallen. Kreeg ook sms en mail. Morgen in huis idd. Houden we elkaar op de hoogte?

Ik kreeg ook een sms en mail, zelfs 2 van elk, haha. Ik heb op 10 februari de ultra burgundy 512gb besteld.

Ik laat het hier weten als ik hem heb! 

Hallo @Jan senior 48, op de website van Samsung staat het volgende: 

1. (Pre-)order van 9-2-2022 t/m 10-3-2022 een deelnemend product bij een deelnemend verkooppunt
  2. Registreer je product van 18-2-2022 t/m 21-4-2022
  3. Ontvang je Galaxy Buds Pro Black binnen negen weken na goedkeuring van je registratie 

Kortom: Als je voor 10/03 een pre-order hebt geplaatst, dan heb je sowieso tot 21/04 de tijd om de Galaxy buds aan te vragen. Als ik dit zo lees moet dit helemaal goed komen wanneer jij jouw toestel ontvangt! 

Hallo Hanna, mijn vrouw en ik hebben net om 19.17 uur een mail gekregen van KPN dat de toestellen zijn verstuurd. Nu nog even op de post wachten T&T was nog niet geactiveerd maar dat gebeurd meestal s'nachts

Met de Buds moet dat zeker lukken en heb het vertrouwen dat het ook met de €50.00 cashback gaat lukken. 

roxtreme
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • March 4, 2022

512 GB Burgundy, volgens een SMSje zou het toestel  morgen moeten komen 😬. Zie nu ook een mail binnenkomen, maar nog niet gekeken...Gaat het dan gebeuren? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • March 4, 2022

Zeg het idd alsjeblieft als je hem thuis hebt gekregen. Dit geeft wel wat hoop ☺️

Ga zeker een update geven! 

roxtreme
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • March 4, 2022

Post NL zegt morgenmiddag, dat is dan minder, want ik moet dus werken 😔, maar het lijkt te gaan lukken allemaal! 

• Topper
  • March 4, 2022

Je nieuwe Samsung Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 256GB, Phantom White met bestelnummer S********-******* is meegegeven aan de koerier van PostNL en wordt morgen bij je bezorgd. Alle belangrijke informatie over het bezorgen van je pakket leggen wij aan je uit in deze persoonlijke video.

En ja hoor ik heb de mail ook gekregen. Ik had me al voorbereid op 25 maart. Dan is dit dan toch wel weer een leuke verrassing. 

• Topper
  • March 4, 2022

Wanneer heb jij besteld? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • March 4, 2022

Wanneer heb jij besteld? 

4 uur na presentatie. 😇😇

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • March 4, 2022

4 uur na presentatie. 😇😇

Ik heb de 9e direct besteld na het unpacked event. 

• Deelnemer
  • March 4, 2022

512 GB Burgundy, volgens een SMSje zou het toestel  morgen moeten komen 😬. Zie nu ook een mail binnenkomen, maar nog niet gekeken...Gaat het dan gebeuren? 

Hier ook mail en sms binnen gekregen en t&t code en post nl geeft aan morgen bezorgt terwijl inderdaad op mijn bestelling vanaf 24 maart staat maar ik ga ervan uit dat post nl klopt... ik heb 9 feb. Besteld de phantom white 256gb besteld

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • March 4, 2022

4 uur na presentatie. 😇😇

4 uur na presentatie is toch zelfde? 😎😎

Gelukkig hoef ik morgen nog maar 1 keer op dit forum te zitten om te melden dat ik hem heb. Daarna ga ik lekker gelukkig liggen wesen met mijn phone. 😇

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • March 4, 2022

4 uur na presentatie. 😇😇

Gelukkig hoef ik morgen nog maar 1 keer op dit forum te zitten om te melden dat ik hem heb. Daarna ga ik lekker gelukkig liggen wesen met mijn phone. 😇

Jaloers 🥺🥺🥺

Forum|alt.badge.img+1
  • Topper
  • March 4, 2022

4 uur na presentatie. 😇😇

Jaloers 🥺🥺🥺

Heb je nog geen melding?  Welke heb je besteld en wanneer? 

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • March 4, 2022

4 uur na presentatie. 😇😇

Jaloers 🥺🥺🥺

Heb je nog geen melding?  Welke heb je besteld en wanneer? 

Ultra 512 burgundy op 13 februari, nog geen melding 

roxtreme
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • March 4, 2022

@Evelyn2001 Hier 11 februari in de pre-order