Skip to main content

De nieuwe Samsung Galaxy S22 pre-order je bij KPN vanaf 9 februari 2022! De S22 serie is er in de varianten Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra. Je kunt kiezen tussen verschillende kleuren en geheugenopslag. We vertellen je in dit topic alles over de specificaties en levering van je nieuwe Samsung Galaxy S22.

 

De Samsung S22 in Pink Gold, S22+ in Phantom Black en de S22 Ultra in Green


Specificaties Samsung Galaxy S22 toestellen


De verbeterde camera geeft episch goed beeld tijdens dag en nacht. Met een fantastisch beeldscherm en een processor die klaar is voor topprestaties. Lees hieronder alles over de nieuwe Samsung Galaxy S22 toestellen.

 

Samsung Galaxy S22

Samsung Galaxy S22+ Samsung Galaxy S22 Ultra
Camera (achterzijde) Wide (50 MP), Ultra Wide (12MP) en Tele lens 1 (10 MP) Wide (50 MP), Ultra Wide (12MP) en Tele lens 1 (10 MP) Wide (108 MP), Ultra Wide (12 MP), Tele 1 (10 MP) en Tele lens 2 (10 MP)
Camera (voorzijde) 10 MP 10 MP 40 MP
Display 6.1-inch FHD+ Flat 6.6-inch FHD+ Flat 6.8-inch QHD+ Edge 
Kleuren

Phantom White

Phantom Black

Green

Pink Gold

Phantom White

Phantom Black

Green

Pink Gold

Burgundy

Phantom White

Phantom Black

Green

Batterij 3,700 mAh 4,500 mAh 5,000 mAh
Processor Exynos 2200 4nm Exynos 2200 4nm Exynos 2200 4nm
Opslagruimte

128 GB​​

256 GB​​

128 GB​​

256 GB​​

128 GB​​

256 GB​​

512 GB​​
Geheugen

8 GB

8 GB

8 of 12 GB (bij 256 of 512 GB opslag)

S-Pen - - Standaard meegeleverd in de doos en zit in het toestel

 

 

Levering Samsung Galaxy S22


Samsung Galaxy S22 release date

Je pre-ordert de nieuwste Samsung Galaxy S22 toestellen bij KPN vanaf 9 februari 2022. De normale verkoop van de S22 Ultra begint op vrijdag 25 februari. Voor de S22 en de S22+ begint dat op vrijdag 11 maart 2022.

De levering van de toestellen begint op dezelfde dagen. Dat betekent dat de S22 Ultra vanaf 25 februari verstuurd wordt, en de S22 en S22+ vanaf 11 maart. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de levering van de nieuwe Samsung Galaxy S22 zijn wij afhankelijk van Samsung. Samsung stuurt ons de toestellen in partijen toe. We ontvangen dus niet alle S22 toestellen in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde Samsung S22 ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. 

We houden je op de hoogte

Zo gauw je hebt besteld, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe S22 te leveren. Als de levering langer duurt dan verwacht, krijg je van ons apart bericht hierover via e-mail. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail als het zover is.

Wil je in de tussentijd graag weten wanneer je mogelijk jouw toestel kunt verwachten? Check dan het overzicht met levertijden hierboven. Wij zullen dit schema dagelijks updaten zodat deze actueel blijft.
 

Levertijden Samsung Galaxy S22 varianten

Toestel Verwachte levertijd

Samsung Galaxy S22 128 GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 128GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 128GB Pink Gold

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 128GB Phantom White

week 15

Samsung Galaxy S22 256GB Phantom Black

week 16

Samsung Galaxy S22 256GB Green

week 15

Samsung Galaxy S22 256GB Pink Gold

beschikbaar

 

 

Levertijden Samsung Galaxy S22+ varianten

Toestel Verwachte levertijd

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Pink Gold

beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Phantom White week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Pink Gold

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Phantom White

week 15

 

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra varianten

Toestel Verwachte levertijd
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Phantom White week 15
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Phantom White Begin/medio april
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom White beschikbaar

 

Let op: Het overzicht hierboven laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Samsung verwachten. Je kunt jouw Samsung Galaxy S22 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw S22 bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

 

Veelgestelde vragen

 

Wat is de releasedatum van de Samsung Galaxy S22?

De presentatie van de de nieuwe Samsung Galaxy S22 was op 9 februari 2022. Wil jij de nieuwste S22 als eerste in huis hebben? Pre-order hem dan nu in onze shop. Want, als eerste besteld = als eerste in huis!


Waar kan ik de Samsung Galaxy S22 bestellen?

De Samsung Galaxy S22 pre-order je nu gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop.


Wat is de prijs van de Samsung Galaxy S22?

De Samsung Galaxy S22 bestel je voor de beste prijs bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en bestel jouw ideale S22 met abonnement in onze shop of in de verlengshop. Hier vind je ook alle prijzen van de verschillende S22 toestellen.


Bij welk toestel krijg ik de S-Pen?

De Samsung S-pen wordt standaard geleverd bij de Samsung Galaxy S22 Ultra. 

 

Waarom krijg ik geen lichtnetadapter en oordopjes bij mijn S22?

Samsung levert iedere S22 zonder lichtnetadapter (de stekker in het stopcontact) en oordopjes, omdat deze vaak ongebruikt in een la belanden. Dat zorgt voor minder elektronisch afval (e-waste). Ook kan Samsung hierdoor kleinere verpakkingen gebruiken en dat zorgt weer voor minder CO₂ uitstoot.

 

Je ontvangt wel de USB C-kabel om jouw nieuwe Samsung mee op te laden, bijvoorbeeld via je laptop of de adapter van je vorige toestel. Je kunt natuurlijk ook gewoon bij ons een adapter of ander accessoire bestellen.


Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Samsung ontvangen. In het overzicht hierboven vind je een geschatte levertijd. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.


Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Nee, je kan je bestelling helaas niet aanpassen nadat je deze hebt geplaatst. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800-0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan in de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!


Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!


Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de nieuwe S22 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

 

Laatste update: 13-4-2022

Ook ik heb nog niks ontvangen. Wij hebben twee toestellen besteld en beide nog niks gehoord. S22 ultra Groen 256GB  en S22 ultra Burgundy 256gb. Maar kpn kan niks zeggen. Klantenservice staat je erg warrig te woord. Hier wordt je niet vrolijk van. Ik heb nog nooit zon dure tel gekocht en baal hier ook echt van. De medewerker aan de telefoon begon ook nog een waarig verhaal dat de vaste klanten die gepreorderd hebben ook voorrang hebben op nieuwe klanten die ook gepreorderd hebben. Hij geeft aan dat mijn vriend zijn mobiel dus wss veel eerder krijgt dan dat ik het krijg. Dit is niet waar de reclame mee gemaakt wordt. (Op volgorde van bestelling).

Hoop toch wel dat de mobieltjes snel komen. 


@Melissa O. K., helemaal niks? Ook geen bevestigingen met ordernummers?


Nu krijg ik het advies om 3 werkdagen af te wachten (Hierin zal het alsnog niet geleverd worden maar zouden zij dan pas moeten kunnen zien wnnr klanten het toestel daadwerkelijk gaan krijgen) All en all reken maar op 11maart

Ik reken op 3 werkdagen en dan verwacht ik op zijn minst een email...


Ik heb alleen een mail gehad dat hij gereserveerd is en een ordernummer. Op de bestelstatus site blijft hij hangen op controleren


Ik heb alleen een mail gehad dat hij gereserveerd is en een ordernummer. Op de bestelstatus site blijft hij hangen op controleren

Dan is de bestelling goed doorgekomen. Het is nog even wachten tot de status in Mijn bestelling aangepast wordt, ik verwacht dat het niet lang meer duurt. 


Ook ik heb nog niks ontvangen. Wij hebben twee toestellen besteld en beide nog niks gehoord. S22 ultra Groen 256GB  en S22 ultra Burgundy 256gb. Maar kpn kan niks zeggen. Klantenservice staat je erg warrig te woord. Hier wordt je niet vrolijk van. Ik heb nog nooit zon dure tel gekocht en baal hier ook echt van. De medewerker aan de telefoon begon ook nog een waarig verhaal dat de vaste klanten die gepreorderd hebben ook voorrang hebben op nieuwe klanten die ook gepreorderd hebben. Hij geeft aan dat mijn vriend zijn mobiel dus wss veel eerder krijgt dan dat ik het krijg. Dit is niet waar de reclame mee gemaakt wordt. (Op volgorde van bestelling).

Hoop toch wel dat de mobieltjes snel komen. 

Niveau van de klantenservice is inderdaad erg laag helaas. Niet wat ik van KPN gewend ben. Elke medewerker zuigt maar wat uit zijn duim en stuurt je van het kastje naar de muur. Het fijnste zou zijn als KPN gewoon even een duidelijke mail rond stuurt met de situatie. Overal verschijnen de telefoons, maatjes van mij hebben hem al een week en wij krijgen letterlijk niks te horen sinds bestelling, die ook al 2 weken staat.  


De klopt helemaal geen zak van ik heb net weer aan de lijn gehangen met ze ik krijg te horen dat ze nu pas met de telefoons bezig gaan en dat je in de loop van de week nog een sms krijgt of mail dus ze liegen volgens mij alles bij elkaar om je te vreden te houden maar geef ons nou is echt een duidelijke uitspraak 


Op voorraad 2 tot 3 dagen levertijd???????

Is dit niet een beetje misleidend KPN tenzij ik mijn exemplaar pre-order 09-02-2022 maandag of dinsdag krijg natuurlijk.   


Op voorraad 2 tot 3 dagen levertijd???????

Is dit niet een beetje misleidend KPN tenzij ik mijn exemplaar pre-order 09-02-2022 maandag of dinsdag krijg natuurlijk.   

Precies, dit gaf ik eerder ook al aan. Vind dit erg vreemd.


We gaan het zien. Ik ga uit van die 2 á 3 werkdagen levertijd en dat zou dan inderdaad ergens in de  komende twee dagen moeten zijn...


Op voorraad 2 tot 3 dagen levertijd???????

Is dit niet een beetje misleidend KPN tenzij ik mijn exemplaar pre-order 09-02-2022 maandag of dinsdag krijg natuurlijk.   

Precies, dit gaf ik eerder ook al aan. Vind dit erg vreemd.

Dit vroeg ik ook aan de medewerker van de kpn,

Zijn antwoord was, dat is een indicatie 🙄 lekker makkelijk antwoord dus weer en ging verder niet in op mijn reactie op zijn antwoord (dit was via de chat zaterdag) 


De Pre-Orders worden als eerste verstuurd. Als eerste besteld, als eerste verstuurd. Houd je bestelstatus in de gaten. Daar ga je zien wanneer je het toestel geleverd krijgt. 


De Pre-Orders worden als eerste verstuurd. Als eerste besteld, als eerste verstuurd. Houd je bestelstatus in de gaten. Daar ga je zien wanneer je het toestel geleverd krijgt. 

Vandaag nog of vanaf morgen? 


Vrijdag is uitlevering begonnen. Afhankelijk van de voorraden die wij binnenkrijgen. 


Heeft een van ons allen tot nu toe een mail gehad al wel weet waneer die komt of nog niemand

Nope

Inmiddels heb ook ik die bekende mail gehad dat ook de S22 Ultra Burgundy 512 gb niet op voorraad is... Ik word hier zo chagrijnig van, ik heb op 10 feb gepreordered, omdat mijn S9+ gewoon op is.. Ik ging ervanuit dat ik op de 25e of 26e mijn nieuwe toestel wel zou hebbeb. Mijn geheugen is al weken vol, constant van alles verwijderen, kan geen apps updaten en hij wordt met de dag trager. Elke dag die ik nu moet wachten is er 1 te veel... 🙄


Hier ook de standaardmail binnengekregen dat de 512GB Burgundy niet op voorraad is. 

Ik kijk het nog even aan, maar als ik in de tussentijd  wat leuks tegenkom, gaat deze mooi in de cancel. Er komen ook genoeg andere telefoons uit binnenkort en mijn S20 Ultra houdt het nog wel even


Hier ook de standaardmail binnengekregen dat de 512GB Burgundy niet op voorraad is. 

Ik kijk het nog even aan, maar als ik in de tussentijd  wat leuks tegenkom, gaat deze mooi in de cancel. Er komen ook genoeg andere telefoons uit binnenkort en mijn S20 Ultra houdt het nog wel even

Ik ben een tijdje terug toen verlengd met simonly, mijn S9+ heeft het nog best lang volgehouden haha. De S22 kwam precies op tijd. Tot ie dus niet meer op tijd kwam 🥴😂


Ik heb de mail van Burgundy 512 niet gehad. Had op 13 februari besteld.


Nu zegt de website zelfs morgen in huis. Heb zelf nog niets gehoord van mijn pre-order op 12 februari...


Hallo allemaal! Wat jammer om te lezen dat deze onduidelijkheid er is! Zoals hierboven gezegd wordt: de pre-orders worden vanaf de 25e uitgeleverd. Hoeveel toestellen er geleverd zijn, weten we niet. Ik kan dus ook niet zeggen of iedereen die een pre-order gedaan heeft, deze ook gaat ontvangen. Zodra er voor jou een toestel beschikbaar is, dan ontvang je een mail. Het is wel bijzonder dat er op de website staat: vandaag besteld, morgen in huis. Dit signaal ga ik intern meenemen!


Hallo allemaal! Wat jammer om te lezen dat deze onduidelijkheid er is! Zoals hierboven gezegd wordt: de pre-orders worden vanaf de 25e uitgeleverd. Hoeveel toestellen er geleverd zijn, weten we niet. Ik kan dus ook niet zeggen of iedereen die een pre-order gedaan heeft, deze ook gaat ontvangen. Zodra er voor jou een toestel beschikbaar is, dan ontvang je een mail. Het is wel bijzonder dat er op de website staat: vandaag besteld, morgen in huis. Dit signaal ga ik intern meenemen!

Dat staat bij alle 12 de toestellen. Dit is zeer misleidend voor mensen die het hier bij KPN wel ‘op voorraad’ zien en niet bij de KPN concurrentie…


Hallo allemaal! Wat jammer om te lezen dat deze onduidelijkheid er is! Zoals hierboven gezegd wordt: de pre-orders worden vanaf de 25e uitgeleverd. Hoeveel toestellen er geleverd zijn, weten we niet. Ik kan dus ook niet zeggen of iedereen die een pre-order gedaan heeft, deze ook gaat ontvangen. Zodra er voor jou een toestel beschikbaar is, dan ontvang je een mail. Het is wel bijzonder dat er op de website staat: vandaag besteld, morgen in huis. Dit signaal ga ik intern meenemen!

Ik hoop vooral dat het intern heel snel duidelijk wordt wat er nou aan de hand is, zodat jullie als medewerkers ook een duidelijk en kloppend verhaal kunnen geven, want met deze actie komt er alleen maar meer gedonder jullie kant op. 


Hallo allemaal! Wat jammer om te lezen dat deze onduidelijkheid er is! Zoals hierboven gezegd wordt: de pre-orders worden vanaf de 25e uitgeleverd. Hoeveel toestellen er geleverd zijn, weten we niet. Ik kan dus ook niet zeggen of iedereen die een pre-order gedaan heeft, deze ook gaat ontvangen. Zodra er voor jou een toestel beschikbaar is, dan ontvang je een mail. Het is wel bijzonder dat er op de website staat: vandaag besteld, morgen in huis. Dit signaal ga ik intern meenemen!

Misschien gelijk een werkproces schrijven hoe je erachter kan komen hoeveel toestellen er geleverd zijn. Het is 2022 en je kan niet eens inkoop order koppelen aan een voorraad systeem. Dit kan veel beter KPN.

 

PS, hoe wilt je bijhouden of er geen toestellen achterover gedrukt worden als je niet eens weet hoeveel je er geleverd hebt gekregen? 


Hallo allemaal! Wat jammer om te lezen dat deze onduidelijkheid er is! Zoals hierboven gezegd wordt: de pre-orders worden vanaf de 25e uitgeleverd. Hoeveel toestellen er geleverd zijn, weten we niet. Ik kan dus ook niet zeggen of iedereen die een pre-order gedaan heeft, deze ook gaat ontvangen. Zodra er voor jou een toestel beschikbaar is, dan ontvang je een mail. Het is wel bijzonder dat er op de website staat: vandaag besteld, morgen in huis. Dit signaal ga ik intern meenemen!

Misschien gelijk een werkproces schrijven hoe je erachter kan komen hoeveel toestellen er geleverd zijn. Het is 2022 en je kan niet eens inkoop order koppelen aan een voorraad systeem. Dit kan veel beter KPN.

 

PS, hoe wilt je bijhouden of er geen toestellen achterover gedrukt worden als je niet eens weet hoeveel je er geleverd hebt gekregen? 

Is gewoon een verkoop truc. Zo gaan mensen bij KPN bestellen i.p.v. bij de concurrent. Het probleem is 2 uur geleden al geconstateerd en ze laten het gewoon staan


Waar andere telecomproviders nog aangeven wanneer ze de telefoons verwachten geeft KPN gewoon leuk aan voor 21:00 besteld morgen in huis.

Ik kan er dus vanuit gaan dat mijn s22 ultra green 256GB besteld op 9 februari morgen wel bezorgd gaat worden.

Ik denk dat KPN gewoon zo veel mogelijk bestelling probeert binnen te krijgen.