Skip to main content

De nieuwe Samsung Galaxy S22 pre-order je bij KPN vanaf 9 februari 2022! De S22 serie is er in de varianten Galaxy S22, S22+ of S22 Ultra. Je kunt kiezen tussen verschillende kleuren en geheugenopslag. We vertellen je in dit topic alles over de specificaties en levering van je nieuwe Samsung Galaxy S22.

 

De Samsung S22 in Pink Gold, S22+ in Phantom Black en de S22 Ultra in Green


Specificaties Samsung Galaxy S22 toestellen


De verbeterde camera geeft episch goed beeld tijdens dag en nacht. Met een fantastisch beeldscherm en een processor die klaar is voor topprestaties. Lees hieronder alles over de nieuwe Samsung Galaxy S22 toestellen.

 

Samsung Galaxy S22

Samsung Galaxy S22+ Samsung Galaxy S22 Ultra
Camera (achterzijde) Wide (50 MP), Ultra Wide (12MP) en Tele lens 1 (10 MP) Wide (50 MP), Ultra Wide (12MP) en Tele lens 1 (10 MP) Wide (108 MP), Ultra Wide (12 MP), Tele 1 (10 MP) en Tele lens 2 (10 MP)
Camera (voorzijde) 10 MP 10 MP 40 MP
Display 6.1-inch FHD+ Flat 6.6-inch FHD+ Flat 6.8-inch QHD+ Edge 
Kleuren

Phantom White

Phantom Black

Green

Pink Gold

Phantom White

Phantom Black

Green

Pink Gold

Burgundy

Phantom White

Phantom Black

Green

Batterij 3,700 mAh 4,500 mAh 5,000 mAh
Processor Exynos 2200 4nm Exynos 2200 4nm Exynos 2200 4nm
Opslagruimte

128 GB​​

256 GB​​

128 GB​​

256 GB​​

128 GB​​

256 GB​​

512 GB​​
Geheugen

8 GB

8 GB

8 of 12 GB (bij 256 of 512 GB opslag)

S-Pen - - Standaard meegeleverd in de doos en zit in het toestel

 

 

Levering Samsung Galaxy S22


Samsung Galaxy S22 release date

Je pre-ordert de nieuwste Samsung Galaxy S22 toestellen bij KPN vanaf 9 februari 2022. De normale verkoop van de S22 Ultra begint op vrijdag 25 februari. Voor de S22 en de S22+ begint dat op vrijdag 11 maart 2022.

De levering van de toestellen begint op dezelfde dagen. Dat betekent dat de S22 Ultra vanaf 25 februari verstuurd wordt, en de S22 en S22+ vanaf 11 maart. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de levering van de nieuwe Samsung Galaxy S22 zijn wij afhankelijk van Samsung. Samsung stuurt ons de toestellen in partijen toe. We ontvangen dus niet alle S22 toestellen in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde Samsung S22 ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. 

We houden je op de hoogte

Zo gauw je hebt besteld, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe S22 te leveren. Als de levering langer duurt dan verwacht, krijg je van ons apart bericht hierover via e-mail. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail als het zover is.

Wil je in de tussentijd graag weten wanneer je mogelijk jouw toestel kunt verwachten? Check dan het overzicht met levertijden hierboven. Wij zullen dit schema dagelijks updaten zodat deze actueel blijft.
 

Levertijden Samsung Galaxy S22 varianten

Toestel Verwachte levertijd

Samsung Galaxy S22 128 GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 128GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 128GB Pink Gold

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 128GB Phantom White

week 15

Samsung Galaxy S22 256GB Phantom Black

week 16

Samsung Galaxy S22 256GB Green

week 15

Samsung Galaxy S22 256GB Pink Gold

beschikbaar

 

 

Levertijden Samsung Galaxy S22+ varianten

Toestel Verwachte levertijd

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Pink Gold

beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Plus 128GB Phantom White week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Phantom Black

week 15

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Green

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Pink Gold

beschikbaar

Samsung Galaxy S22 Plus 256GB Phantom White

week 15

 

Levertijden Samsung Galaxy S22 Ultra varianten

Toestel Verwachte levertijd
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 128 GB Phantom White week 15
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB Phantom White Begin/medio april
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom Black beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Green beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Burgundy beschikbaar
Samsung Galaxy S22 Ultra 512 GB Phantom White beschikbaar

 

Let op: Het overzicht hierboven laat alleen zien in welke week wij een nieuwe levering vanuit Samsung verwachten. Je kunt jouw Samsung Galaxy S22 op z'n vroegst de week na de volgende levering verwachten, maar dit kan ook later zijn. Wij weten niet hoeveel voorraad wij krijgen en kunnen ook niet zien of jouw S22 bij de volgende levering zit. Houd daarvoor Mijn Bestelling in de gaten.

 

Veelgestelde vragen

 

Wat is de releasedatum van de Samsung Galaxy S22?

De presentatie van de de nieuwe Samsung Galaxy S22 was op 9 februari 2022. Wil jij de nieuwste S22 als eerste in huis hebben? Pre-order hem dan nu in onze shop. Want, als eerste besteld = als eerste in huis!


Waar kan ik de Samsung Galaxy S22 bestellen?

De Samsung Galaxy S22 pre-order je nu gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop.


Wat is de prijs van de Samsung Galaxy S22?

De Samsung Galaxy S22 bestel je voor de beste prijs bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en bestel jouw ideale S22 met abonnement in onze shop of in de verlengshop. Hier vind je ook alle prijzen van de verschillende S22 toestellen.


Bij welk toestel krijg ik de S-Pen?

De Samsung S-pen wordt standaard geleverd bij de Samsung Galaxy S22 Ultra. 

 

Waarom krijg ik geen lichtnetadapter en oordopjes bij mijn S22?

Samsung levert iedere S22 zonder lichtnetadapter (de stekker in het stopcontact) en oordopjes, omdat deze vaak ongebruikt in een la belanden. Dat zorgt voor minder elektronisch afval (e-waste). Ook kan Samsung hierdoor kleinere verpakkingen gebruiken en dat zorgt weer voor minder CO₂ uitstoot.

 

Je ontvangt wel de USB C-kabel om jouw nieuwe Samsung mee op te laden, bijvoorbeeld via je laptop of de adapter van je vorige toestel. Je kunt natuurlijk ook gewoon bij ons een adapter of ander accessoire bestellen.


Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Samsung ontvangen. In het overzicht hierboven vind je een geschatte levertijd. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.


Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Nee, je kan je bestelling helaas niet aanpassen nadat je deze hebt geplaatst. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je bestelling annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800-0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan in de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!


Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!


Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de nieuwe S22 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

 

Laatste update: 13-4-2022

Waar andere telecomproviders nog aangeven wanneer ze de telefoons verwachten geeft KPN gewoon leuk aan voor 21:00 besteld morgen in huis.

Ik kan er dus vanuit gaan dat mijn s22 ultra green 256GB besteld op 9 februari morgen wel bezorgd gaat worden.

Ik denk dat KPN gewoon zo veel mogelijk bestelling probeert binnen te krijgen.

 

Nou ik hoop dat je gelijk hebt. Inderdaad wel vreemd dat er op de website staat dat hij blijkbaar morgen gewoon geleverd kan worden als je voor 21:00 besteld. Had dan inmiddels nu wel een verzend bevestiging verwacht, aangezien ook ik hem al op 9 feb heb besteld. Kan me niet voorstellen dat KPN dit zou doen om klanten te lokken, dus ik hoop dat je gelijk hebt.


Voor de mensen die er de moeite voor willen doen is hier een klachtenformulier: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Dit is een stuk formeler dan een klacht op een forum en zal ook meer effect hebben. 

Zelf heb ik een klacht ingediend over de slechte communicatie naar klanten met een pre-order en de misleidende reclame bij het aanbod van toestellen op de KPN site. De misleidende reclame op de KPN site vind ik nog het ergste.


Voor de mensen die er de moeite voor willen doen is hier een klachtenformulier: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Dit is een stuk formeler dan een klacht op een forum en zal ook meer effect hebben. 

Zelf heb ik een klacht ingediend over de slechte communicatie naar klanten met een pre-order en de misleidende reclame bij het aanbod van toestellen op de KPN site. De misleidende reclame op de KPN site vind ik nog het ergste.

Net hetzelfde gedaan :)


Nou ik mensen, hij komt deze week 

 

 


Nou ik mensen, hij komt deze week 

<screenshots>

Wat fijn 🥰 Bedankt namens ons allen 🤩


Heb net de klantenservice aan de lijn gehad.
Volgens die juffrouw moet ik wachten tot 11 maart.

Heb de Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 512GB op 9 februari besteld.
Krijg toch echt het gevoel dat we beduveld worden.


Heb net de klantenservice aan de lijn gehad.
Volgens die juffrouw moet ik wachten tot 11 maart.

Heb de Galaxy S22 Ultra 5G eSIM 512GB op 9 februari besteld.
Krijg toch echt het gevoel dat we beduveld worden.

Ik net een chat met medewerker, zelfde verhaal


Net ook gebeld en het ligt echt aan de medewerker hoeveel info je krijgt. Ik heb de groene variant besteld (256GB), direct op 9-FEB en zit bij de batch die vanaf 11-MRT (voor alsnog) geleverd gaat worden aan klanten (wie het eerst komt, wie het eerst maalt hoop ik). Ik heb eerder al een screenshot van de roze provider in deze thread geplaatst (lees even terug) en die blijft nog steeds het meest accuraat denk ik qua leveringen. Ik zou in ieder geval op weinig hopen en van midden tot eind maart uitgaan en mocht je hem toch eerder krijgen zit je bij de weinige gelukkigen van de kleine batch die op 25-02 bij KPN is aangekomen (als ik het goed begreep van deze meneer). 


Voor de mensen die er de moeite voor willen doen is hier een klachtenformulier: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Dit is een stuk formeler dan een klacht op een forum en zal ook meer effect hebben. 

Zelf heb ik een klacht ingediend over de slechte communicatie naar klanten met een pre-order en de misleidende reclame bij het aanbod van toestellen op de KPN site. De misleidende reclame op de KPN site vind ik nog het ergste.

Hier ook gedaan👍🏻 bedankt voor de link, het kan inderdaad niet zo zijn dat zo ongeveer niemand hier iets heeft gehad, het afgelopen weekend op 2 tot 3 werkdagen levertijd staat en nu voor 21:00 uur besteld =morgen in huis!

Maarja grote kans dat als ze als reactie 10 werkdagen hebben om je terug te bellen over je klacht het toestel uiteindelijk nog eerder is als dat de klacht behandeld is😂


Net ook gebeld en het ligt echt aan de medewerker hoeveel info je krijgt. Ik heb de groene variant besteld (256GB), direct op 9-FEB en zit bij de batch die vanaf 11-MRT (voor alsnog) geleverd gaat worden aan klanten (wie het eerst komt, wie het eerst maalt hoop ik). Ik heb eerder al een screenshot van de roze provider in deze thread geplaatst (lees even terug) en die blijft nog steeds het meest accuraat denk ik qua leveringen. Ik zou in ieder geval op weinig hopen en van midden tot eind maart uitgaan en mocht je hem toch eerder krijgen zit je bij de weinige gelukkigen van de kleine batch die op 25-02 bij KPN is aangekomen (als ik het goed begreep van deze meneer). 

De roze provider geeft bij mijn versie aan: direct leverbaar. Die vliegen gaat voor mij ook niet op.


Voor de mensen die er de moeite voor willen doen is hier een klachtenformulier: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Dit is een stuk formeler dan een klacht op een forum en zal ook meer effect hebben. 

Zelf heb ik een klacht ingediend over de slechte communicatie naar klanten met een pre-order en de misleidende reclame bij het aanbod van toestellen op de KPN site. De misleidende reclame op de KPN site vind ik nog het ergste.

Hier ook gedaan👍🏻 bedankt voor de link, het kan inderdaad niet zo zijn dat zo ongeveer niemand hier iets heeft gehad, het afgelopen weekend op 2 tot 3 werkdagen levertijd staat en nu voor 21:00 uur besteld =morgen in huis!

Maarja grote kans dat als ze als reactie 10 werkdagen hebben om je terug te bellen over je klacht het toestel uiteindelijk nog eerder is als dat de klacht behandeld is😂

Laten we maar gewoon hopen dat we vanavond na 21:00 uur een mailtje krijgen dat het toestel verzonden is.


Ik heb de ultra besteld op vrijdag 25 februari. Op de site staat dat hij leverbaar is, nu zeggen jullie dat t pad 11 maart is. Wat is t nou. Bij bestelstatus staat dar mijn omgeving nog niey online is


Ik heb de ultra besteld op vrijdag 25 februari. Op de site staat dat hij leverbaar is, nu zeggen jullie dat t pad 11 maart is. Wat is t nou. Bij bestelstatus staat dar mijn omgeving nog niey online is

Ik zou  zeggen bel of chat even met de klantenservice, hier weet ook niemand het meer er wordt zoveel gezegd en aangegeven🙈


Ik heb de ultra besteld op vrijdag 25 februari. Op de site staat dat hij leverbaar is, nu zeggen jullie dat t pad 11 maart is. Wat is t nou. Bij bestelstatus staat dar mijn omgeving nog niey online is

Ik zou  zeggen bel of chat even met de klantenservice, hier weet ook niemand het meer er wordt zoveel gezegd en aangegeven🙈

Die zeggen steeds iets anders en daar wordt je niks wijzen van.


Ik heb de ultra besteld op vrijdag 25 februari. Op de site staat dat hij leverbaar is, nu zeggen jullie dat t pad 11 maart is. Wat is t nou. Bij bestelstatus staat dar mijn omgeving nog niey online is

Ik zou  zeggen bel of chat even met de klantenservice, hier weet ook niemand het meer er wordt zoveel gezegd en aangegeven🙈

Ik heb gebeld, en daar zeggen ze dat t een pre order is en nog niet uit is en pas 11 maart uitkomt, op de site staat heel wat anders


Voor de mensen die er de moeite voor willen doen is hier een klachtenformulier: https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen/formulier.htm

Dit is een stuk formeler dan een klacht op een forum en zal ook meer effect hebben. 

Zelf heb ik een klacht ingediend over de slechte communicatie naar klanten met een pre-order en de misleidende reclame bij het aanbod van toestellen op de KPN site. De misleidende reclame op de KPN site vind ik nog het ergste.

Hier ook gedaan👍🏻 bedankt voor de link, het kan inderdaad niet zo zijn dat zo ongeveer niemand hier iets heeft gehad, het afgelopen weekend op 2 tot 3 werkdagen levertijd staat en nu voor 21:00 uur besteld =morgen in huis!

Maarja grote kans dat als ze als reactie 10 werkdagen hebben om je terug te bellen over je klacht het toestel uiteindelijk nog eerder is als dat de klacht behandeld is😂

Met dat laatste heb je zeker gelijk, maar wat KPN nu doet is zwaar misleidend. Als je formele klachten in dient hebben ze later geen poot om op te staan mocht dit probleem escaleren. Voor onze eigen problemen gaat het waarschijnlijk helemaal niets uitmaken idd.


Heb op de KPN site bijna het hele bestelproces doorlopen en geen enkele melding gekregen dat het toestel (S22 ULTRA) niet op voorraad is.


Heb op de KPN site bijna het hele bestelproces doorlopen en geen enkele melding gekregen dat het toestel (S22 ULTRA) niet op voorraad is.

Klopt, zaakje stinkt. KPN is hiervan op de hoogte, site zou worden aangepast, maar doen ze dus niet. Vreemd verhaal is het.


Fijn dat de levering vertraagd is. Je preordert om direct na de releasedatum je toestel te hebben. Nu wordt je in onzekerheid gelaten wanneer je iets ontvangt.

Daar komt nog een vorm van misleiding bij. Als je kijkt op je aankoopbon staat onderaan dat je garantie ingaat op de aankoopdatum. Deze is in dit geval erg afwijkend van de leverdatum. Mij lijkt dat dit toch wel degelijk de leverdatum dient te zijn.

Kortom deze release is een grote puinbak. Ik hoop niet dat dit ook geldt voor het toestel. Communicatie is geen sterk punt van KPN. Understatement!


Hey KPN, verwacht morgen mijn toestel. 😁

Jullie zeggen zelf dat jullie ze op voorraad hebben en morgen kunnen leveren.

Wat een geweldig nieuws!!😉


Gert: Goedenavond Martin, tenminste ik hoop dat je verder een goede dag hebt zover. Ik begrijp dat jij contact zoekt ivm levering toestel? Ik: Wil nu eindelijk duidelijkheid over de levering van de S22 ULTRA Ik: pre order 9 februari Ik: Heb nu even op de kpn site getest, kan hem gewoon bestellen en geen melding dat het niet leverbaar is. Ik: kijk maar in mijn winkelmand Gert: Van wat ik heb meegekregen: beschikbaar vanaf 11 maart. Dan zul je op de hoogte worden gehouden zodra die van jou verzonden wordt via email. Alles wat binnenkomt, gaat op volgorde van bestellen er uit. Gert: Ik zie echter ook wat jij ziet op de webpagina. Gert: Ik vermoed dat de pagina dat nu aangeeft, omdat voorheen de datum eerder was dat we zouden binnenkrijgen. HIerin zijn wij afhankelijk van de fabrikant die levert. Ik: 11 maart is voor de niet ultra modellen toch ? Gert: Moment, ik dubbel check even. Gert: de ultra zelf is de 25ste uitgekomen inderdaad. Dan worden ze binnen 3 werkdagen verzonden normaliter. Gert: Dus dat zou tot woensdag max kunnen duren als ik het daar op baseer.


Gert: Goedenavond Martin, tenminste ik hoop dat je verder een goede dag hebt zover. Ik begrijp dat jij contact zoekt ivm levering toestel? Ik: Wil nu eindelijk duidelijkheid over de levering van de S22 ULTRA Ik: pre order 9 februari Ik: Heb nu even op de kpn site getest, kan hem gewoon bestellen en geen melding dat het niet leverbaar is. Ik: kijk maar in mijn winkelmand Gert: Van wat ik heb meegekregen: beschikbaar vanaf 11 maart. Dan zul je op de hoogte worden gehouden zodra die van jou verzonden wordt via email. Alles wat binnenkomt, gaat op volgorde van bestellen er uit. Gert: Ik zie echter ook wat jij ziet op de webpagina. Gert: Ik vermoed dat de pagina dat nu aangeeft, omdat voorheen de datum eerder was dat we zouden binnenkrijgen. HIerin zijn wij afhankelijk van de fabrikant die levert. Ik: 11 maart is voor de niet ultra modellen toch ? Gert: Moment, ik dubbel check even. Gert: de ultra zelf is de 25ste uitgekomen inderdaad. Dan worden ze binnen 3 werkdagen verzonden normaliter. Gert: Dus dat zou tot woensdag max kunnen duren als ik het daar op baseer.

Daadwerkelijk elke medewerker zegt iets anders. Wat is waarheid?


Nou ik ben er klaar mee hoor zo vaak 11 maart dat ik er maar vanuit ga dat hij ergens pas die week komt, mocht het eerder zijn is het mooi meegenomen. Het is vrij kansloos opheldering te vragen aangezien ook elke KPN medewerker iets anders zegt en ze het volgens mij ook niet duidelijk weten hoe het zit🙈


Ik heb op 18 Februari een bestelling/pre order gedaan voor een nieuwe abonnement met een toestel Samsung S22 Ultra (groen). Als ik mijn bestelling volg via KPN staat hij nog op controleren. Dat terwijl op de site aangegeven is dat de S22 Ultra geleverd worden vanaf 25 Februari. Graag wil ik weten wanneer het geleverd wordt. De klantenservice heb ik ook gebeld krijg geen duidelijk antwoord. 

Mvrg, Ibrahim 

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over de S22


Goedenavond @Ibra52, welkom op ons forum!
We hebben je reactie verplaatst naar dit verzameltopic.

In het startbericht kun je alle informatie vinden die we op dit moment hebben over de levering van deze toestellen.
Zodra we hier meer over weten zullen we dit hier ook met jullie delen!

In het kort, zodra je toestel binnen is komt hij meteen jouw kant op en krijg je daar bericht over!
Wanneer dat precies gaat gebeuren is op dit moment helaas nog niet bekend.