Skip to main content

Hallo KPN,

Ik heb recentelijk een abonnement bij jullie afgesloten, omdat mijn internet van Vodafone niet toereikelijk was. Jullie simkaartje heb ik in mijn Dualsim telefoon gedaan, samen met het kaartje van Vodafone. 


Helaas wordt ik helemaal gek gebeld door fraude-nummers. Is er een mogelijkheid om wel het internet te kunnen gebruiken, maar niet gebeld te kunnen worden op jullie simkaart? Als hier niets op te verzinnen is, dan ben ik blij dat dit abonnement maandelijks opzegbaar is. Dan gaat het namelijk direct de deur weer uit. 

Hi @FemkeW1988, welkom op ons forum en dank je wel voor jouw bericht. Wat ontzettend vervelend dat je telefonisch overlast ervaart. Het is helaas niet mogelijk om het bellen uit te schakelen. Je zou wel kunnen overwegen om jouw nummer te wijzigen. Mocht je dit graag willen, dan kun je bellen met 0800-0402 (gratis). Voor het wijzigen van een 06-nummer is namelijk een extra verificatie nodig die alleen in direct contact kan worden uitgevoerd.

Eventueel kun je ook een chat starten. Mocht je graag willen chatten, klik dan op deze link en vervolgens op ‘Mobiel’. Als je dan kiest voor 'ik heb een andere vraag of wil graag contact', dan krijg je de mogelijkheid om een chat te starten door op 'Naar chat' te klikken (deze optie staat bijna onderaan de pagina).